Gå til innhold

Idol på TV2 - Soleklar beste "artist"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter kveldens program har jeg bare en ting å si - Før programmet var Kurt klart best av deltakerne, etter programmet er han i en egen divisjon. :woot:

De jeg tror kommer til å kjempe til slutt er Kurt, Gaute, Orji, Espen og hu fra Bergen, husker ikke hva hun heter, men uansett, vinner ikke Kurt skjønner jeg ingenting :o

God helg !

Lenke til kommentar

please a! hør på deg selv a! guro sin stemme var jo helt.. normal.. og i dag sang hu ikke no bra! greit nok at hu ser bra ut.. og er generelt flink til å synge.. men vi trenger da ikke enda en popbabe med helt normal stemme?

jeg synes det var bra utstemning.. selv om linn heller ikke sang no bra i dag..eller.. ja..jo

Lenke til kommentar

Guro har kjedelig stemme, og hun virker som en stor selvdigger. Håper hun går ut som fort som mulig selv om hun er fin (og det vet hun).

:woot:

Bortsett fra en ting dama er IKKE fin. Men nå må en dame ha litt sjarm for å være fin i mine øyne da... 8)

Synes det var greit at hu røyk, hu er ikke flink med tanke på 3 år på sangskole. Trodde hun kom til å komme langt fordi jeg trodde andre ikke delte mitt syn... Heldigvis tok jeg feil :D Men når det er sagt trodde jeg hu Linn skulle ryke i dag dah.. Og uansett - Vil du se Guro, kan du helt sikkert finne henne på en karaoke bar i nærheten av deg snart :lol:

Lenke til kommentar

Gikk Guro ut?!

:D :D :D

Sitter å gliser skikkelig nå, utrolig bra. Gleder meg virkelig til å se trynet hennes på reprisen i morgen, likte absolutt ikke holdningen og utstrålingen hennes, det virket som hun "visste" hun skulle vinne.

Haha, dritbra!

Lenke til kommentar
bare han som har plass til nesa til ene programlederen mellom tenna ikke vinner er jeg fornøyd :)

Hehe det er nok Kurt det, han er faktisk flink. Hun andre med skjeve tenner er forferdelig, et grim fjortisskrikende hylekrapyl av en trønder.

Lenke til kommentar

Håper Kurt vinner. Er det et talent der er det han. Orji syntes jeg er dårlig å synge egentlig.. Espen håper jeg forsvinner neste gang. Om kurt og Espen står mot hverandre i finalen skal jeg søren meg gå så langt jeg skal stemme på Kurt!

Så jeg håper espen og orji ryker de to neste gangene.

Ellers syntes jeg Guro's framtreden har vert dalende utover "serien".

David er vel sånn midt på treet, men det er på lang nær noen vinnerkandidat.

Men en ting. Hørte dere (jentene?) i salen når espen skulle sette seg i sofaen på slutten?

Resten av deltakerene er sånn ok selv om jeg egentlig ikke er fan av stemmen til noen av dem.

Lenke til kommentar

Ok...nå har jeg sett disse såkalte "semifinalene" eller hva de kaller det.

Han duden fra andøya...Jeg digger den hettegenseren med RockMotRus logoen. Synd jeg ikke hadde penger til å kjøpe den i år :(

Og for de som ikke vet det så er Andøya bare ca 1-2 timers kjøring fra Sortland der jeg bor :p

Og ho dama som sang Seigmen...GRøss og gru...Til og med jeg kunne ha remja litt bedre en det derre der.

Men GENIALT låtvalg. Digger seigmen, og spessielt slaver av solen. :woot:

Og...:lol:@femidotten espen :p

Kommer jo bare videre på å utseende... :grumpy:

Lenke til kommentar
please a! hør på deg selv a! guro sin stemme var jo helt.. normal.. og i dag sang hu ikke no bra! greit nok at hu ser bra ut.. og er generelt flink til å synge..

jeg synes det var bra utstemning..

:grumpy: er uenig med deg :lol:

I can handle that :wink:

du liker henne bare fordi hu er bergenser, blond og ser nice ut.. greit nok at hu har fin stemme.. men.. slaver av solen sang hun ikke no bra! i det hele tatt! men slapp av.. ikke alle har like meninger! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...