Gå til innhold

Har bestilt MTU? Hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Heii jeg bestilte MTU i går, men jeg så masse negative ting om MTU i forumet i dag.

Hva skjer nå?

For man gebyr? Selv om man ikke snakker? Har hørt om inkasso og masse rart?? Det at sms ikke virker eller at det ikke går ann å ringe noen ganger går nok bra, så lenge jeg ikke får gebyr uten grunn, og inkasso, den er registrert på pappas navn, og han har det ikke helt bra i det siste?

Så koster det ekstra? enn det som står på MTU.NO? og en ting til, koster det penger å installere mms tjenesten? og de andre tjenestene? Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heii jeg bestilte MTU i går, men jeg så masse negative ting om MTU i forumet i dag.

Hva skjer nå?

For man gebyr? Selv om man ikke snakker? Har hørt om inkasso og masse rart?? Det at sms ikke virker eller at det ikke går ann å ringe noen ganger går nok bra, så lenge jeg ikke får gebyr uten grunn, og inkasso, den er registrert på pappas navn, og han har det ikke helt bra i det siste?

Så koster det ekstra? enn det som står på MTU.NO? og en ting til, koster det penger å installere mms tjenesten? og de andre tjenestene? Takk for svar!

Tja.. Dersom MTU er like elendig som tidligere, kan du se fram til å 1) ikke ha dekning 2) ikke kunne motta anrop 3) ikke kunne motta sms fra spesialnummere f.eks. 1881 4)ikke få kontakt med kundeservice før det har gått minimum 30 minutter 5) dersom du i det hele tatt kommer gjennom( har ofte opplevd at kontakten brytes underveis slik at jeg må ringe opp igjen et par-tre ganger før jeg får lov til å vente en halvtime 6) Ikke kunne motta passord på sms slik at du kan logge deg inn på "mine sider" på MTU.no 7) dersom du glemmer eller ikke har råd til faktura, kan du regne med å få purregbyr og inkassovarsel etter 14 dager. Det er ikke mulig å ringe kundeservice for å be om utsettelse 8) fakturaspesifikasjon kan du drømme om å få 9) såvidt jeg har forstått er både MMS og GPRS tjenester MTU ikke kan tilby deg 10) et selskap som tror kundeservice betyr "kunder som er snille og greie mot MTU og betaler oss penger for en tjeneste vi ikke kan levere"

Det er flere selskaper som tilbyr både fastpris og faste ringeminutter per måned. Jeg synes du heller bør skifte til et av dem. Men dette er min personlige mening og jeg håper inderlig at du slipper å dele erfaringer andre MTU-kunder har hatt med selskapet. Min tillitt til MTU er ødelagt for lenge siden.

Lenke til kommentar

Hva skjer nå?

Bestilte du i går så er det bare og bruke angreretten sin...Du har vel 14 dager på deg tror jeg....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Bestilte du i går så er det bare og bruke angreretten sin...Du har vel 14 dager på deg tror jeg....

Og her snakker vi om å *angre*, ikke ombestemme seg.

Lenke til kommentar

Og her snakker vi om å *angre*, ikke ombestemme seg.

Takk for alle svarene, så hva skal jeg gjøre nå? Er det ikke mulighet å bruke angre skjema?

Har ringt dem, men de tar ikke telefonen.

Lenke til kommentar

Har du mottatt et angreskjema så fyller du dette ut og sender MTU.....De er pliktig til og sende med et slikt skjema...

Fra MTU sin side.....

Oppsigelse eller angring

Du kan angre en ordre innenfor angrefristen på 14 dager fra signering / mottak av angreskjema. Angrefristen omfatter ikke direkte kostnader en igangsatt ordreprosess kan ha medført. Er ditt nummer flyttet over til MTU, vil din valgte alternative operat

Endret av Znoken
Lenke til kommentar
Send mail. Virket for en annen forum bruker som også bestilte for par dager siden. :)

Har du bestilt MTU-Fri, eller MTU-Fastpris?

Og porterer du inn nummeret ditt, eller har du bestilt med nytt nummer?

Mtu Fri og jeg har porteret nummeret mitt, det stå at det ikke var mulig å få nytt nummer for denne produkten!

Lenke til kommentar

Vet forresten noen hvordan MTU definerer "inaktivitet" jamfør http://www.mtu.no/article.php?articleID=17...;categoryID=268

"Åpningsgebyr etter 2 mnd inaktivitet: 200,"

Det er jo minst 3 mulige tolkninger:

1. SIM-kortet er ikke på nett fordi man er på ferie (jorda-rundt elns i noen måneder)

2. Man ringer lite utgående samtaler og får kun inngående samtaler

3. Man verken ringer ut eller mottar samtaler i løpet av 2 måneder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...