Eivind218 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, har denne koden; <style> #news_articles .news_article { width: 250px; float: left; } #news_articles .news_article:first-child { width: 500px !important; background: none; margin:0 auto; } </style> Lurer på om man på noen måte kan få den øversten div'en til å få widthen på bildene til å bli 250px, og heighten 200 px;? og den andre div'en skal ha width på 500 px, og height på 300 px.. Takk Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 niks, ikke med css, resize må du gjøre i html... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 OT: Du har litt av en uryddig kode Slett alle de innrykkene... (imo ) Du kan gjøre det i HTML! Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg føler selv at det blir ryddigere med innrykk, dvs. jeg beholder dem tenkte et ville funket med noe alà #news_articles .img { Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Resize i HTML!? Dette hørtes da definitivt ut som en CSS-jobb? Eivind, jeg tror du må forklare litt mer, men CSS kan style bilder akkurat som alle andre elementer. Lurer på om det er noe sånt du er ute etter: .article img { width:500px; height:300px; } .article:first-child img { width:250px; height:200px; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå