sun_rise Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan noen si meg hva Russlands befolknings reaksjoner er av konflikten mellom Georgia? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du kunne jo tatt det i en av de 4 trådene om dette emnet. Sikkert mange som er veldig fornøyd med at nasjonen hevder seg igjen. Med tanke på at majoriteten ønsket seg en sterk leder fremfor ett fungerende demokrati i en undersøkelse ifjor. Ellers holdes de vel såpass under kontroll at det blir vanskelig å få en nyansert og korrekt fremstillt reaksjon på konflikten. Lenke til kommentar
sun_rise Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 det gikk litt vel fort i svingene når jeg la det inn... grunnen til mitt spørsmål er at jeg ønsker og må sette meg inn i russlands befolknings reaksjoner fordi jeg skal ha om dette i en oppgave... noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Oppgave kan du ta i leksehjelpforumet. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 En del av Russlands befolkning sitter ihvertfall med denne reaksjonen. "South Ossetia is now Russian, we rulezor" eller noe i den dur. Quote fra en russer jeg spilte mot i TF2 her om dagen. Lenke til kommentar
sun_rise Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Oppgave kan du ta i leksehjelpforumet. ingen lekse dette En del av Russlands befolkning sitter ihvertfall med denne reaksjonen. "South Ossetia is now Russian, we rulezor" eller noe i den dur. Quote fra en russer jeg spilte mot i TF2 her om dagen. takk for hjelp Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Russland er Europas ferskeste fascistat og den har mye av befolkningen bak seg, om ikke annet, så i kraft av statsstyrt media. Resten holder kjeft fordi de har kniven på strupen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå