kjelsnes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sitter her med en utslitt MP3 spiller og en mobil jeg har brukt som MP3-spiller som snart kan sies det samme om. Jeg vil ha tak i en med god equaliser, lydkvalitet, kan spille av videofiler og rundt 160 GB eller oppover (jeg er ingen ekspert og vet ikke om det finnes større?). Det eneste jeg har funnet hittil er Ipod Classic 160 GB. Finnes det flere spillere som kanskje til og med overstiger 160 GB? Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Archos knuser iPod på på alt som heter spesifikasjoner. Spesielt lagringsplass. Du kan få opp til 320 GB (!) hvis du vil. iPod har i tillegg samme fargespekter som en Gameboy Advance, og lav oppløsning. Den egner seg med andre ord ikke til film. Lyden mangler detaljene og dybden. Og skjermstørrelsen gir deg hodepine. Det verste er at iPoder går i stykker fort - garantien er bare på 6 måneder. Jeg kunne ikke blitt ferdig med å fortelle hvor mye bedre det er med Archos i fohold til iPod... Eneste haken er prisen da. Men jeg lover deg et kjøp uten anger Cowon Q5W er også et godt valg. Bedre faktisk. men dyrere, og uten så mye lagringsplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Selv om powertorsk sin beskrivelse av ipod er både misvisende og feil på mange punkter så er det grunnleggende idéen riktig. De nye archosene er fine og noe du bør ta en grundig titt på. test: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...os-5-review.php Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Selv om powertorsk sin beskrivelse av ipod er både misvisende og feil på mange punkter så er det grunnleggende idéen riktig. De nye archosene er fine og noe du bør ta en grundig titt på. test: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...os-5-review.php Hvilke av tingene jeg sa stemmer ikke? Hvis du tenker på det med lyden, kan det sikkert hende jeg er litt kresen, men resten står jeg 100% for. Jeg bruker helst PC til musikk, siden jeg ikke finner mp3er med likeverdig kvalitet i lyden. Og tviler du på det med fargene? Bare sjekk selv; GBA og iPod Touch,Classic etc. har 64k fargespekter. Dvs 64 000 farger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 320x240 er ikke lav oppløsning på den skjermstørrelsen, det er normalt. 2.5" gir ikke akkurat hodepine ved mindre du har synsproblemer. At garantien er 6 mnd er ganske så urelevant siden forbrukerkjøpsloven uansett gir 2 års reklamansjonsrett så om ipoden ryker av egne grunner og ikke mishandling er det samme f om garantien har gått ut. Lyden suger, itunes suger etc og jeg mener på ingen måte at han skal gå for ipod, men skal man ta ipod på noe må det iallefall være riktig info ;P Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 320x240 er ikke lav oppløsning på den skjermstørrelsen, det er normalt. 2.5" gir ikke akkurat hodepine ved mindre du har synsproblemer. At garantien er 6 mnd er ganske så urelevant siden forbrukerkjøpsloven uansett gir 2 års reklamansjonsrett så om ipoden ryker av egne grunner og ikke mishandling er det samme f om garantien har gått ut. Lyden suger, itunes suger etc og jeg mener på ingen måte at han skal gå for ipod, men skal man ta ipod på noe må det iallefall være riktig info ;P Greit da. Skjermstørrelsen gir deg ikke hodepine uten videre. Men se for deg en langfilm på den skjermen. Det skulle tatt seg fint ut. Og for en person som trenger 160 GB +, så er det vel viktig med en skjerm egnet til ordentlig filmtitting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forøvrig er 160GB ipod utgått og 120Gb er nå maks Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 OISANN. Da var det bare et valg igjen, kjellsnes. Såvidt jeg vet er Archos den eneste produsenten som tilbyr over 160 GB. Men det er ikke noe å bli skuffet over, heldigvis. (Det er noe kjing-kjong-greier som heter Vosonic. Men jeg tror ikke jeg har sett styggere, større spillere enn det de har å tilby.) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Forøvrig er 160GB ipod utgått og 120Gb er nå maks Har den utått altså? Er det bare 80gb og 120g da? Jeg trodde vel egentlig at 120 overtok etter 80 og at 160 skulle få en arvtager som ble enda større. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da jeg var i USA i forrige uke, hadde de kun 120GB hos Apple. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 120 overtok etter både 80 og 160 da få gadd å kjøpe 160gb, få som har bruk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå