archongamer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Var en tur på Byporten i går for å handle meg et par spill brukt. Stod i en times tid og tittet på forskjellige og rasket med meg f.eks PGR 4 til 169,- og et par andre. Kom til kassen, men til min store frustrasjon hadde de visstnok ikke platene med spillene på noen av de jeg hadde valgt. Dette var også selvfølgelig eneste eksemplarene som fantes også. Hva er det de driver med der nede hele dagen lurer jeg på da? Hver gang jeg er innom skjer dette at de ikke har platen, og det er mildt sagt irriterende å bruke lang tid for å finne ut hva man har lyst på, for så å finne ut at de bare har en masse covere ute for salg, uten innhold. Burde vel ikke være så vanskelig å kun ha ute for salg det du faktisk kan selge, og ikke bare fylle opp hyllene med ubrukelig skapfyll. Ok, sikekrt mye sutring fra min side nå, men følte bare for å tømme litt frustrasjon over dårlig orden på butikken dems. Hvem vet. Kanskje en av de leser her og at jeg neste gang får velge av titler jeg faktisk også kan få kjøpt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det er jo rett og slett elendig kundeservice. Dette burde du skrive en klage mail om. Si at du vil ha et eller annet som komp! "Jeg skulle kjøpe et spill i bursdagsgave til min lillebror, jeg har ikke så mye penger så da jeg endelig hadde fått spart opp til 170 kroner trasket jeg i vei til deres butikk på Byporten. Etter mye leting for å finne et spill i rett prisklasse (170) snublet jeg over favorittspillet til lillebroren min; project gotham racer 4 og det kostet bare 169! Snakk om flaks! Dette spillet har han ønsket seg siden han ble friskmeldt for blodkreft og hadde brukt dagene på sykehuset til å spille dette spillet! Men når jeg kommer til kassen sier ekspeditøren: "Nei, dette spillet har vi ikke" Jeg kjente jeg fikk tunnelsyn, gruet meg til å se skuffelsen i lillebror sine øyne da han åpner opp pakken og ser det stinkende spiderman spillet som var det eneste billige på det tidspunktet. Så EB games, jeg håper dere kan lyse opp en liten gutts hverdag ved å kanskje sende et gavekort til lillebror. " Lenke til kommentar
Anech Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 HAHAHA! nice liksommail Xp Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Liksommail? Dude, det der var seriøst til de grader! Tulle om sånt, nei vet du hva.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Neptjune, du må da ikke gi meg slike gode ideer. hehe Blodkreft og greier er ikke snaut. :!: Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Man kan jo pynte litt på det med et brukket bein eller noe Men on-topic igjen: Konfronterte du de om dette? Hva sa de i såfall? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Nei ikke noe mer enn sukk og nei vel desverre. Var full butikk da jeg var der, og med min lille sosial angst tør jeg ikke sånn med mye folk rundt Vurdert å sende en mail og kun opplyse de om hvor irriterende slikt faktisk er, men mistenker at det er en grunn til at de billigste titlene ikke finnes annet enn i cover, og det er at folk skal få så lyst på dette at de faktisk betaler betraktelig mer for samme spill nytt, og da snakker man vel til veggen. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 "og med min lille sosial angst tør jeg ikke sånn med mye folk rundt " Føler deg der. Hater å lage en case med masse folk rundt:p Men send en mail og skriv noe a là den tullemailen jeg skrev, kan jo hende de har såpass kundeservice at du får en gvae:) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 det trenger ikke være noe annet enn at en asatt har tatt feil spill når en annen kunde har kjøpt spill tidligere eller at noen har "lånt" med spillet hjem. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Men at dette skjer igjen og igjen, og med flere titler man velger ut ved samme besøk. Kan vel ikke bare være en enkelt ansatt feil det da. Enten fungerer ikke registrerings programmet dems som det skal og ikke gir beskjed når noe mangler, eller så er det en smule bevisst slik jeg kan se det. Gjør de ansatte så mye feil for å si det slik, så burde de ikke jobbe der lenge. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Dette er helt vanlig i butikker som benytter seg av utstillingseksemplarer (EB Games, Game, Platekompaniet etc.) Synes EB på byporten er en toppers butikk som jeg bruker ofte (selv om jeg jobber for en konkurrent hehe) Alle slike butikker (regner jeg med) har ett roteskuffsystem der de slenger utstillingseks. som man ikke finner innhold til. Tror du bare har vært litt uheldig her. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Byporten er alltid surr, alltid. Kun dagen etter varetelling så vet de hva de har, etter det så kan man bare glemme hele butikken hihi. De er glade i å surre så så enkelt er det. Men det varrierer fra butikk til butikk, de som er rundt drammen er flinke og har som oftest spilla, hvertfall som jeg har erfaring fra, men jeg må innrømme at det har gått et par cd'er i feil cover uten vilje noen ganger. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Game i Tromsø har veldig god orden, har aldri opplevd at det er noe tull der. Og der kan du sprørre om de har et spill brukt, og så skjekker de det bare i datasystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå