Agres Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Å rundjule skrømt er ingen vitenskap: Slå, spark, drep. Les mer Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ræva film og ræva spill, coincidence? Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Golden Army var jo vedlig digg, animasjons filmene er også ganske bra, den første tho, er ikke akkurat noe man orker å se flere en 1 gang. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Artikkelforfatteren skal ha ros for å bruke gode gamle ord som skrømt og ikke anglifiserte ord! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ræva film og ræva spill, coincidence? jeg så reklamen av den andre filmen da jeg var å så batman, så tenke at det kanskje ikke var så ille film. Så fant jeg ut at det kanskje var lurt å se den første filmen. Også fant denne til 29kr på nette og kjøpte den. Satte meg ned å så den, etter en og en halv time. Ett sukk la jeg bort denne filmen bak alle andre filmer og håper jeg aldri finner den igjen Lenke til kommentar
thebull Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 En av de dårligste filmene som finnes, Forventer ikke noe bedre av spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg