Rice Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Heisann, jeg lurer på om det er mulig å overføre filer fra pc til ps3 via nettverket for så å spille av filene _på_ ps3'en?! Isåfall, hvordan? på forhåd takk! RICE Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hva slags filer tenker du på?? Du kan jo streame mp3 og enkelte videoformater ved å bruke Windows Media Player. For mer avanserte filformat er vel Tversity og Nero hva folk flest bruker til å streame fra pc til PS3. Overføring av selve filene så de lagres på PS3 harddisken er vel ikke mulig over trådløst etter hva jeg vet, men kan jo ta feil her. Edit: Ser under du ikke skal streame eller har trådløst, så da overlater jeg til noen andre med mer erfaring enn meg på akkurat dette Endret 28. august 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Rice Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skal ikke streame, og det er ikke trådløst... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 det går fint... eg har lagra mykje musikk på ps3en som eg har overført trådlaust i nettverket:) Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 det går fint... eg har lagra mykje musikk på ps3en som eg har overført trådlaust i nettverket:) Dette svaret var sikkert veldigt hjelpsomt for trådstarter.. To måter jeg vet om for å overføre filer via nettverk. * Media server som TVersity, du kan nemlig velg copy på fila istedet for å spille den av. * web-server på PC'n og deretter bruke web-browseren på PS3 til å hente de. Det var noen som lagde en liten webserver akkurat for dette behovet men husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 skal du overføre musikk, film, bilder... kan du bruke windows media player 11, einaste du treng å gjere er og aktivere media deling i wmp11 og finne pcen på ps3en..då får du streame alt trådlaust, når du finn ein sang eller film du ønskjer trykker du trekant og lagre.. PS: du kan ikkje spille musikk og kopiere innhold frå pc til ps3 samtidig..har nok litt med the power of cell og gjere.. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 En veldig enkel måte å overføre filer via nettverket til PS3en er med Red Kawa File Server. Søk etter det på Google og du finner det fort. Lite program som er enkelt å bruke. Du bruker web-browseren på PS3n til å få tak i filene du har på PS3n. Skulle du bli plaget er det bare å rope ut. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kan noen finne fram en detaljert guide hvordan man streamer filer fra pc'en til ps3'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå