Gå til innhold

Kontroll skru's av hele tiden


UGP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket merke er det?

 

Er normalt 2års garanti og 5års reklamasjon på stasjonære produkter, men ettersom fjernkontrollen er en slitedel så er det bare 2år på denne.

 

Jeg ville anbefalt å levere denne inn hadde jeg vært deg (helst ta med spilleren og kontrollen, du får sikkert låne en).

Hvis du bare leverer kontrollen så MÅ du ha med serienummeret på maskinen ;)

 

Mvh tidligere servicemann.

Lenke til kommentar
mkay, men kontrollen funker fint om jeg skrur av vibrasjonen i det spillet jeg spiller, men ikke alle spill jeg kan gjøre det på :S men ska prøve duracell baterier, vist ikke det funker sender jeg den inn.

 

Da er det jo rimelig sikkert at det er kontrolleren. Batteri-kontakten faller sikkert fra når den vibrerer.

 

Vibreringen kan forøvrig skrus av i menyen på 360 mener jeg å huske, slik at ingen spill bruker det.

Lenke til kommentar

Rista på den? Med dine egne human hender? Flesh and bone?

 

Og riste på kontrollen med egne hender slik at motorene inne i kontrollen går rundt skal ikke ha noe og si at kontrollen slår seg av.

Det skal ikke være mulig Noiz.

 

Eller når man får Feedback fra Xboxen i kontrollen i form for risting?

 

Risting slåes av slik: Trykk på den mitterste knappen på kontrollen.

Gå så i config menyen eller noe lignende og finn der mulighet for og slå av risting.

 

Sølt noe på kontrollen og fått det inn?

 

Det angående Elite:

Førstegenerasjons kontrolleren ser litt andeledes innvendig. Jeg har sett bilder av Modifikasjoner av kontroller (feks LED lys) og ser tydelig at min brors kontroll er ulik innvendig.

Jeg orker ikke og åpne min orginale HaloEdition kontroller siden den har litt verdi (kan man si).

Lenke til kommentar
Rista på den? Med dine egne human hender? Flesh and bone?

 

Og riste på kontrollen med egne hender slik at motorene inne i kontrollen går rundt skal ikke ha noe og si at kontrollen slår seg av.

Det skal ikke være mulig Noiz.

 

Eller når man får Feedback fra Xboxen i kontrollen i form for risting?

 

Risting slåes av slik: Trykk på den mitterste knappen på kontrollen.

Gå så i config menyen eller noe lignende og finn der mulighet for og slå av risting.

 

Sølt noe på kontrollen og fått det inn?

 

Det angående Elite:

Førstegenerasjons kontrolleren ser litt andeledes innvendig. Jeg har sett bilder av Modifikasjoner av kontroller (feks LED lys) og ser tydelig at min brors kontroll er ulik innvendig.

Jeg orker ikke og åpne min orginale HaloEdition kontroller siden den har litt verdi (kan man si).

Jo det var muligt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...