Gå til innhold

paypal og visa


michael691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan gå til banken og bruke vanlig bankoverføring til PayPal sitt kontonummer.

På PayPal.com finner du instruksjoner, samt en kode som du må sette i "Melding til mottaker" eller tilsvarende.

Denne koden gjør at pengene kommer til DIN konto og ikke til noen annens.

 

 

Ååå hjertelig! takk :thumbup:

 

Edit: er jeg nødt til å printe ut? Jeg har ikke printer... :( Men kan jeg bare skrive ned paypal kontoen og Melding til mottaker osv på et ark og vise det?

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det spiller ingen rolle om personen i kassa vet hva paypal er. Alt du skal gjøre er å overføre penger til den norske kontoen paypal har. Jeg fant denne informasjonen under "Top up your account".

Informasjonen jeg får er som følger:

Mottaker

PayPal International Ltd

Bank

Union Bank of Norway, Oslo

Kontonummer

8200.02.50690

Your Transfer ID

WUR597RSWXR36

 

Din Transfer ID-kode vil være annerledes.

 

Med den informasjonen så går du bare i banken din, ber om å overføre penger til den kontoen og putt Transfer ID-koden der man kan skrive et notat.

 

Endring: Dette er forsåvidt hva Henrik C sa, men det virket ikke som det ble klart så jeg gjentar på min måte.

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar
Det spiller ingen rolle om personen i kassa vet hva paypal er. Alt du skal gjøre er å overføre penger til den norske kontoen paypal har. Jeg fant denne informasjonen under "Top up your account".

Informasjonen jeg får er som følger:

Mottaker

PayPal International Ltd

Bank

Union Bank of Norway, Oslo

Kontonummer

8200.02.50690

Your Transfer ID

WUR597RSWXR36

 

Din Transfer ID-kode vil være annerledes.

 

Med den informasjonen så går du bare i banken din, ber om å overføre penger til den kontoen og putt Transfer ID-koden der man kan skrive et notat.

 

 

Åja på notat? Hu gjør det på pcn så jeg vet ikke helt...

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Ok, må bare spørre her siden jeg er litt nervøs for å ha mistet masse penger her..

 

Jeg opprettet en "Premier" konto på paypal.com. Deretter gikk jeg under "betaling" inne på nettbanken min, og betalte summen jeg skulle sette inn til kontonummer 8200.02.50690. I meldingsboksen skrev jeg koden jeg fikk oppgitt inne på paypal-kontoen min. Ingen ting har kommet inn enda, det tar kanskje litt tid? Har jeg gjort dette riktig?

Finnes det en grense for hvor mye jeg kan sette inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...