Malmern Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Når du har gjort det greiene i "Regional and langual settings", og satt Norsk som standard, ta da og slett det engelske layouten. Legger til et par bilder som kanskje kan forklare litt. Sånn ser det ut: Og sånn skal det se ut: Endret 31. august 2008 av malmern Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Posten over meg SKAL rette på problemet. Slik har jeg alltid gjort det når jeg installerte mitt OS. Jeg har Engelsk OS som er KJØPT og BETALT. Windows XP Pro x64. Endret 31. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Gjelder det også Mediasenter edition? Brodern er ute etter språkpakken. Wups... Endret 31. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 vil bare poste at her http://rapidshare.com/files/141604180/mcel...ck_NOR.zip.html kan du få norsk språkpakke. Da må jeg minne om at den språkpakken kun gjelder for Windows Media Center Edition 2005 - Rollup Update 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hos meg sa staar det "Norwegian(Bokmal) - US isteden for Norwegian :/ Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Da må du gå inn på "add..." og velge norsk tastaturoppsett. ikke bare norsk språk. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Da må du gå inn på "add..." og velge norsk tastaturoppsett. ikke bare norsk språk. Naar jeg trykker add saa kommer det bare "New Input Language" og naar jeg trykker ok saa kommer det selvfQlgelig bare e nytt spraak og ike noen andre tastatroppsett Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men herregud. Fyren har ju en installation a la XpLite/Vlite då allt är strippat bort. Han har ju själv valt att använda en sådan installation med de limitations det innebär.ASCII koder är förmodligen din enda lösning förutom att installera lagliga programvaror som jag rekommenderar. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Diskusjon rundt piratkopiering og piratkopiert programvare er ikke tillatt på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg