SRD Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Jeg Fant ut at jeg bare måtte prøve AF-justering på GX-10, og jeg trodde jeg bare ville få et ekstra valg i menyen. Men det som viser seg er at skjermen blinker "Debug mode" hele tiden. Så jeg tenkte jeg skulle få skru av "debug mode" igjen, men da får jeg en feilmelding på PC-en med mange spørsmålstegn (sikker fordi det er på russisk) og det står (CamOpen) eller noe slikt. Feltet for å deaktivere debug mode er også grået-ut. Noen som vet hva som er gale? Eller hvordan jeg kan fikse det? edit: Har prøv å installere Firmware 1.30 en gang til, men det endret ingen ting. Bruker dette programmet: Link Endret 28. august 2008 av SRD Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Antaglig må du aktivere Connect Camera før du for tilgang til de dimmete menyene. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Antaglig må du aktivere Connect Camera før du for tilgang til de dimmete menyene. Jeg har klart å få tilgang til de menyene, men nå vil jeg ha de og Debug mode vekk igjen. Men ser ikke ut som programmet vil godta kameraet :/ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Da må du sjekke med de som har laget programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå