faaeri Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sony har lansert et kompaktkamera i design-serien sin, med mulighet for å ta opp video i HD-kvalitet. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vær så snill å ikke assosiere HD-KVALITET og HD-OPPLØSNING... Lenke til kommentar
obos Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 fin design. jeg vurderer faktisk å kjøpe t500. er det noen som har kjøpt kameraet og har testet det? takker og bukker hvis noen kan hjelpe meg. eller anbefale meg et annet kompaktkamera Lenke til kommentar
OySol Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har nå hatt kameraet i noen måneder. Fine bilder, men det viser seg at video fra kameraet er nærmest ubrukelig. Visning på kameraet går greit, men når film skal vises på TV eller PC blir det bare hakkete. Var på Sony Senteret (Oslo). De konstaterte problemet, men sa at jeg måtte regne med denne kvaliteten. Jeg har hatt flere kameraer fra Sony, men dette var skuffende. Det blir nok et annet merke neste gang. ADVARSEL: dersom du er ute etter et lite kamera med video, så er ikke dette det du trenger!! Føler at jeg har kjøpt katta i sekken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg