Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Get over it! eller ikke....

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjærlighetssorg er noe dritt, men når man har prøvd i mer eller mindre i 1 år og det samme gjentar seg gang på gang så er det vell egentlig bare å innse at dette aldri kommer til å gå.

Men det er det at jeg ikke klarer å slutte å tenke på henne...

Men vi er ganske voksne og burde være voksne nok til å si at dette funker ikke å vi må bare stoppe.

Vi har "slått opp" flere ganger (2-3ganger) men alle gangene er det hun som har sagt det, den siste gangen var meg og jeg har knust henne helt.., jeg angrer nå men på samme tidspunkt så har jeg ikke lyst til å gå tilbake slik det var. Men hjertet sier noe annet, hva skal man gjøre? Skal man bare ignorere og la ting være slik, eller skal man be om unnskyldning og prøve igjen? Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.........

Jeg har gjort henne usikker flere ganger ved å si domme ting jeg egentlig ikke mener, men det har på en måte ordnet seg igjen... Nå vet jeg ikke om det går an å fikse problemet igjen, har sagt at jeg tror det er best vi slutter å være med hverandre.

Begge bor i samme by og studerer på 2 forskjellige skoler.

Er det noen som har hatt det som meg og har noen råd?

Hilsen fortvilet anonym gutt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å tenke langsiktig og vurdér om du vil kunne bli lykkelig med henne. Vært i en ganske lik situasjon, og jeg endte opp med å gjøre det slutt.

Samme hvor vondt det kan føles nå er det ikke umulig at det er til det beste, men ikke gi opp dama hvis du har tro på at dere kan finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Prøv å tenke langsiktig og vurdér om du vil kunne bli lykkelig med henne. Vært i en ganske lik situasjon, og jeg endte opp med å gjøre det slutt.

Samme hvor vondt det kan føles nå er det ikke umulig at det er til det beste, men ikke gi opp dama hvis du har tro på at dere kan finne ut av dette.

ok, takk for svar.. men har vanskelig for å svelge "samme hvor vondt det kan føles nå".. for jeg klarer ikke bare å holde meg unna henne... Men jeg har ikke fått noen "endelig" svar fra henne å går på en måte å venter på et svar, enten om tilgivelse eller at vi skal prøve på nytt.. Er det positivt å ikke ha fått noen svar på mange dager? Går hun å tenker samme som meg? Kan jeg gjøre noe for å påvirke hennes evnt avgjørelse? eller er det ferdig når hun ikke svarer meg?

:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...