ShortCut-92 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei jeg fikk nettop ps3 80 gb og kjøpte en spilll får 600 kr som het Kane & Lynch ! og ps3 lastet ned spille og instalerte selv men det tok ca 10 minutter tror jeg før spille på 512 mb ble instalert og va klar til bruk, når lurer jeg på hvorfor ps3 laster ner spille kansje jeg vill spille direkte på cd'en? får jeg får ikke til å spille uten cd jeg trodde ps3 hva slik at du lastet ned spille og trengte ikke cd'en mer! men det går jo ikke han vill ha Cd'en uannsett! og vet noen om det går ann og laste ner spill til playstations 3 via pc? hvordan og hvor gjør jeg det PS: Jeg Vill Spille, Spille Uten Cd! Får da kan jeg låne venners spill og laste dem ned og gi cd'en tilbake også pls hjelp Takk På Fårhånd. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Spill på plate må man ha plata i for å spille. Det finnes imdlertid spill man kan laste ned på Playstation Store mot en neve dollars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 den laster ikke ned noe som helst, den installerer en del av spillet fra blu-ray disken, slik at loade tider blir litt mindre. du må fortsatt ha blu-ray disken i din PS3 hver gang du skal spille. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 kort fortalt vil du at det skal være 0 kopibeskyttelse slik at du kan legge inn alle spill du får lånt av kompiser på harddisken... tror du sony hadde tjent penger da ? Selvsagt kan ikke spillet lastes ned fra cden.. Som andre har nevnt kan noen spill kjøpes og lastes ned fra PSN uten bruk av plate. trodde du at de 512mb du lastet ned var hele kate&lynch spillet? De fleste spill er MINIMUM 4-5gb så vet du det et tips: Du finner alltid spill til under 600kroner på nettet.. styr unna butikker som tar slike blodpriser, det samme spillet kan somregel oppdrives for 500kroner eller mindre på nett. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Låne spill av venner, lagre dem på HDDen og så levere spillene tilbake mens man fortsetter å spille? Så du vil det altså? Det er godt det finnes pur ærlige og redelige mennesker her i verden. Stå på! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Alltid sjarmerende med blåøyd illusjon av hvordan dette bør fungere.. Artig tråd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg