TCi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du har mye å se fram til. Det er meget bra. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg er missunnelig Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 enig.. har spillt fra nøyaktig 18.55 til nå (22.38).. spillet er helt sykt.. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 buuhuuu ikke frist meg til piratkopi plz Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Sorry.. skal ikke skryte no mer.. men har du SandBox 2 editoren? Hvis du har den kan du more deg masse med banene til Crysis intill du får nokk penger.. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ja tror da det skal gjøre det da Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Høres bra ut.. Så lenge du ikke hater Crysis, så trur jeg ikke du har no imot å spille det litt mer.. hehe Men for all del.. Ikke skaff deg Crysis Warhead ulovlig... det er så mye fetere å ha det ekte koveret, Crysis Wars DVD`en ++.. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 jeg vet crytec fortjener pengene mine Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 No demo, buy game easy as that! Bestillte igår yay! *gleder seg* Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jaa... Noen som har prøvd ut Crysis Wars ? Jeg syntes det var veldig morsomt å spille de nye banene online.. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 yay nå har jeg råd til warhead og kommer kansje til å bestille i dag Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Da var Warhead bestillt og ligger i postkassa om 1-3 dager å det blir bare så rått ^^ Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jaa driver og innstalerer det nå Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tror nok det ikke blir noe Crysis Warhead demo. Om det skulle hadde det nok kommet noen par dager (3-4) etter spillet lanserte eller noen dager (uker) får Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ja da har jeg klart det ut ble utrolig skuffet over slutten for jeg satt og gledet meg til carrieren og da sluttet det bare? men ellers så var det bra veldig bra historie også. men et spørsmål. error: hvis du ikke vil se hva som skjer så ikke trykk! Døde ikke o`neill da den koreanske generalen tok containeren? han kommer jo igjenn på det siste oppdraget. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 ja da har jeg klart det ut ble utrolig skuffet over slutten for jeg satt og gledet meg til carrieren og da sluttet det bare? men ellers så var det bra veldig bra historie også. men et spørsmål. error: hvis du ikke vil se hva som skjer så ikke trykk! Døde ikke o`neill da den koreanske generalen tok containeren? han kommer jo igjenn på det siste oppdraget. Neida, se sluttsekvensen om igjen, da vil du se det som egentlig skjer. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 var bare det at jeg forvekslet mellom han o'neill og den vanlige soldaten men takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå