markusa Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei Jeg har en Sony ericsson w810i men ledninga som gjorde at jeg kunne overføre sanger og bilder er ødelagt og sliter dermed med å få overført ting.. Kan man sende en mms til et sted og få ut bildet ditt, eller noen som har en annen ide for fil overføring? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Funker det ikke å sende de som e-post? Funker fett med w580i. Trengte ingen innstillinger heller.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hva med å kjøpe ny kabel om du ikke får byttet denne på garanti eller reklamasjon. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 HeiJeg har en Sony ericsson w810i men ledninga som gjorde at jeg kunne overføre sanger og bilder er ødelagt og sliter dermed med å få overført ting.. Kan man sende en mms til et sted og få ut bildet ditt, eller noen som har en annen ide for fil overføring? Du er et håpløst tilfelle. Kjøp heller ny mobil, f.eks. en Nokia 6610i. Lenke til kommentar
klatten Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gi gutten litt hjelp nå, folkens. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har ikke testet denne, så jeg kan ikke gå god for den, men http://www.mms2web.com/ er vell akkurat hva du leter etter? Lenke til kommentar
klatten Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gi gutten litt hjelp nå, folkens. Nei, det var ikke det heller.. noen andre tips? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er det snakk om 1 bilde som ønskes printet? I såfall er det mulig å lagre det på minnebrikken, og ta denne med til en fotobutikk. Har sett noen fotobutikker som har tilkoblinger til div minnebrikker. Ellers kan jeg bumpe mitt tidligere forsøk på å hjelpe slik at Penis-hans blir fornøyd; Hva med å kjøpe ny kabel om du ikke får byttet denne på garanti eller reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå