Gå til innhold

Ny bærbar til gaming

Alt0z

Anbefalte innlegg

Sikkert mange som har spurt det samma spm men jeg ser etter en laptop med bra gamer specs for sånn ca rundt 10-14.000. har sett meg litt rundt på nett, men det er så lenge siden jeg fulgte med på hva som var bra og motsatt, at jeg ikke lenger vet råd.

Jeg spiller for det meste dota, et underspill av Warcraft 3, som ikke krever mye av skjermkorte men likevell synes jeg at det er værdt å bruke mye penger slik at jeg kan spille hva som helst.

Har dere noen tips evt erfaringer som kan lede meg til et kjøp?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert mange som har spurt det samma spm men jeg ser etter en laptop med bra gamer specs for sånn ca rundt 10-14.000. har sett meg litt rundt på nett, men det er så lenge siden jeg fulgte med på hva som var bra og motsatt, at jeg ikke lenger vet råd.

Jeg spiller for det meste dota, et underspill av Warcraft 3, som ikke krever mye av skjermkorte men likevell synes jeg at det er værdt å bruke mye penger slik at jeg kan spille hva som helst.

Har dere noen tips evt erfaringer som kan lede meg til et kjøp?

På forhånd takk.

Skjermstørrelse

Oppløsning

HD

Krav til kvalitet på spill

Mye som er kjekt å vite før forslag, men generelt er det greit mye å velge i til moderat spilling i den prisklassen der. Dog, få greie maskiner med bedre skjermkort enn 9700GT til den prisen, med mindre du vil ha en strippet M570. Bestilt Asus G71V selv, 1000 kr mer enn budsjett, men følger med sekk og mus :)

Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke noe spesielt på de tingene. dette blir min første laptop og vet ikke helt hva som passer meg, er egentli ut etter det beste for prisen og gamervennlig.

Hadde vært et stort pluss med wlan dog.

Takk for svar, skal se på den samme her. Skal i militære i januar så trenger lappis : )

Endret av Alt0z
Lenke til kommentar
"Jeg spiller for det meste dota, et underspill av Warcraft 3, som ikke krever mye av skjermkorte men likevell synes jeg at det er værdt å bruke mye penger slik at jeg kan spille hva som helst"

fps / wc3.

Ta en titt på multicom.no, der finner du bra utvalg til en god pris..

Har ganske god erfaring med multicom, og prisene hos dei med bærbar pc

er slett ikke verst..

Om du bare skal spille wc3 og fps holder det med en pc til 10k...

Men det spørs jo hvilke fps spill du spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...