Nicolas9 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 HP har allerede rukket å bli den største levernadøren av Tablet PC'er, eller i allefall det selskapet som har levert flest enheter. Leste det på: http://www.cool.no/artikler/mobil-data/div...abletpc_mars03/ Er ikke det litt rart? Trodde da virkelig Toshiba var best på bærbart? Lenke til kommentar
knut Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Størst og best har ofte ingen sammenheng! Lenke til kommentar
iNas Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Toshiba har utsolgt sine Tablet PC-er. Jeg tror det har noe å gjøre med produksjonslinjen. Produsenter er forsiktig med produksjonen for å ikke komme med for mye enheter. Ellers har det litt med at volumproduksjon som regel krever litt tid. Andre vil nok komme sterkere på banen etter hvert. ______ Nasir I. www.barbara.no Lenke til kommentar
sivni Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Compaq sitt design på sin TC1000 er nok det som har trukket flest kunder. En tablet med avtagbart tastatur er det ingen andre som har. Sammenligner en ytelse vil nok Toshiba sin knuse Compaq'en, men med tablet'er er det vekt og utseende som gjelder. Og som et lite pluss har compaq inkludert et GForce2Go med 16Mb på kortet. Det gjør at en kan "briefe" litt med å vise noen spill. Jeg er ihvertfall solgt. Jeg bestilte en fra usa og den dukker opp i neste uke. Med frakt og moms kosta den kun 15500! Mpx.no selger for 21000. S. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Noen som vet når de blir tilgjengelig i Norge? Og om MS lager norsk håndskriftgjenkjenning snart? Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 HP har allerede rukket å bli den største levernadøren av Tablet PC'er, eller i allefall det selskapet som har levert flest enheter.Leste det på: http://www.cool.no/artikler/mobil-data/div...abletpc_mars03/ Er ikke det litt rart? Trodde da virkelig Toshiba var best på bærbart? COMPAQ er best på table pc uann sett okay!!!!!! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Compaq TC1000 har ikke trykkfølsom penn! Det mener jeg er et must! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå