sleden Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Faren min fikk nettop en ny dell xps med windows vista home edition, da jeg skulle starte den opp første gang kunne jeg velge språk og jeg tok alt på norsk, men alle tingene på vista som for eksempel kontrollpanel,min datamaskin, mine dokumenter osv står på engelsk. er det mulig å kunne innstalere en slags språkpakke fra microsoft eller noe sånt for å få alt norsk? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 prøv visningspråk, ( hvis dette er tilgjengelig i home premium ? ) kontrollpanel>innstillinger for region og språk>(fane)tastaur og språk>visningspråk. lykke til Lenke til kommentar
sleden Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 fant ut av det etter litt lang tid med google fant jeg et program (som brukte samme pakker som ultimate og business edition )til å gjøre alt norsk så. hvis du skal ha home premium må du kjøpe det på det språket du ønsker eller bruke dette programmet som jeg fant Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 fant ut av det etter litt lang tid med google fant jeg et program (som brukte samme pakker som ultimate og business edition )til å gjøre alt norsk så. hvis du skal ha home premium må du kjøpe det på det språket du ønsker eller bruke dette programmet som jeg fant hva fant du ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå