olegunnaro Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Jeg tipper: Ny iPod Touch - mer lik iPhone 3g og med GPS Ny iPod Nano - iallefall om man skal tro ryktene, ny form og mer lagring iPhone 2.1 software iTunes 8 - Kanskje worldwide filmutleie? Ny Macbook - vært en del rykter rundt aluminiumkabinett Ny Mac Mini - kjempelenge siden den sist var oppdatert Snow Leopard - iallefall snakk om det, om ikke noe veldig konkret Det er iallefall det jeg har troa på at blir annonsert, men har dog vært rykter om at denne keynoten bare kommer til å omhandle iPod/iPhone/iTunes. Edit: Liveblog: http://www.engadget.com/2008/09/09/live-fr...-san-francisco/ Ny Nano og Itunes8 og iTouch confirmed til nå. edit2: ser ikke ut som om det er GPS i iTouch, helmetall bakside tho. Endret 9. september 2008 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Epp Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hadde det vært opp til Apple hadde ikke PHP eksistert... Hehe, og den hypotesen har du kokt sammen helt på egen hånd...sånn helt ut av det blå? Eksistensen av PHP har aldri vært opp til Apple å bestemme, så fantasiene dine blir _litt_ søkt... Kan du ikke lese norsk eller? Jeg sa, om det var opp til Apple, så hadde ikke PHP eksister. Apple har produkter for designfetisjer, og ikke noe mer... Endret 15. september 2008 av Epp Lenke til kommentar
Epp Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Først: Macbook air, macbook air, og macbook air. Det er ikke en usannhet at macbook er katastrofalt lite maskinvare pr. krone, og at fans må ta opp emner som formfaktor for å rettferdiggjøre prislappen. Hva imac angår, er jeg forsiktig med å uttale meg, siden jeg ikke aner hvilken brukergruppe de markedsfører mot. Rikinger med små krav til ytelse, mest sannsynlig. Om apple var så skråsikre på kvaliteten btw, ville ikke garantiordningen deres være vesentlig dårligere enn norsk forbrukerkjøpslov. Apple er som moten, sær og uintressant... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eller for de som foretrekker et system som bare fungerer uten tusen krasj per dag. (vi mac-brukere kan være usaklige vi også ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå