morgenutgaven Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ryktebørsen er mer hektisk enn vanlig om dagen og spekulasjonene er mange. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ser ut som Steve Jobbs kjører på med den standard strategien som fungerer så utrolig bra for dem, hemmeligjøring og svært lite detaljer om de nye produktene annet en sporadiske bilder som dukker opp her og der. Kan jo være det har med nye maskiner som skal være enda heftigere på multimedia delen med støtte for skjermkort som for eksempel 4870? Ikke akkurat spennende for oss som ikke er så veldig interessert i Mac. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Noen som vet noe mer om ryktene når det gjelder Itunes 8? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 En MacBook i aluminium hadde jo vært helt herlig. Så kan vi som ikke trenger en riktig så kraftig og stor laptop også nyte godt av god byggkvalitet. Håper litt på en special event, alltid morsomt å se hva som oppgraderes. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg håper ikke den nye iPoden ser slik ut! Lenke til kommentar
Rune007 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg for min del håper de lanserer filmleie i flere land enn USA. F.eks Norge... :-) Da kjøper jeg AppleTV sporenstreks! Digg å sitte i sofaen og leie HD filmer til min 50'' Pioneer... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 iPhone 3G med 32 GB og bedre kamera... Sikkert ikke dessverre. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Håper helt klart på en bedre MB-serie, denne gangen med skikkelig kvalitet på chassiet (og ikke kjølepasta over hele hovedkortet, og kjølere som ikke sitter skikkelig og i det hele tatt). Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvem bryr seg hva totalitære, store-bror-ser-deg Apple kommer med? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvem bryr seg om dine meninger? Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hvem bryr seg om dine meninger? Du, tydligvis http://www.amobil.no/artikler/-_apple_kan_...re_iphone/54592 http://www.amobil.no/artikler/-_boikott_iphone-/54929 Hadde det vært opp til Apple hadde ikke PHP eksistert... Endret 28. august 2008 av Epp Lenke til kommentar
Newton Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hadde det vært opp til Apple hadde ikke PHP eksistert... Hehe, og den hypotesen har du kokt sammen helt på egen hånd...sånn helt ut av det blå? Eksistensen av PHP har aldri vært opp til Apple å bestemme, så fantasiene dine blir _litt_ søkt... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Håper det kommer ny iPod shuffle med større gb ;O Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ny Mac Mini hadde passa meg bra. Perfekt liten stuepc. (Med enten Frontrow eller XBMC) Ny Cinema Display hadde heller ikke gjort noe, ikke det at jeg har råd til en eple-skjerm med det første:P Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Om de lanserer nye cinema displays nå, regner jeg med vi får se et solid prisdropp kontra nåværende modeller. Bedre specs og lavere pris. Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har aldri likt det hvite plastdesignet til Macbook, så aluminium hadde absolutt vert velkomment. Macbook Pro er jo noe av det lekreste som finnes av bærbare. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har aldri likt det hvite plastdesignet til Macbook, så aluminium hadde absolutt vert velkomment. Macbook Pro er jo noe av det lekreste som finnes av bærbare. Jeg ville heller si MacBook Air Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 bare så synd kundeservicen og "retur" er så ræva hos apple.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 bare så synd kundeservicen og "retur" er så ræva hos apple.. Det morsomme er jo at mange kunder ikke lærer etter Ipod fasaden. Kjenner nok flere som fikk problemer med ipdoen etter 1 år og endte opp med å kaste den i søppla. En av disse har nå iPhone 3G og jeg sitter kun og venter på at det samme kommer til å skje der en gang I løpet av de neste 2 årene. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva er Ipod fasaden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå