kallepetrus Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Runking usunt? Det er kanskje litt "skadelig" hvis du faktisk er fysisk syk (feber ol.), men ingen tar skade av å onanere.Eller snakker du av egen erfaring? Har du tatt skade av onanering? runking skal faktisk hjelpe mot feber Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 er en klar sammenheng mellom runking og kviser ja, grunnen til det er at når du drar deg i tissen pumper du opp giftstofer i huden som danner kviser. du kan tenke på tissen din som en gammeldags brønnpumpe, desto mer du punmper og drar i den desto mer giftsoffer kommer opp i huden og danner kviser. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 er en klar sammenheng mellom runking og kviser ja, grunnen til det er at når du drar deg i tissen pumper du opp giftstofer i huden som danner kviser. du kan tenke på tissen din som en gammeldags brønnpumpe, desto mer du punmper og drar i den desto mer giftsoffer kommer opp i huden og danner kviser. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er nok bare Gud som straffer dine synder med kviser Lenke til kommentar
Gjest gutt 26 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hei. Eg syns ikkje spørsmålet ditt var dumt. Eg og sliter med kviser, å eg har merket at runking gjir mye utbrudd. Eg går lange perioder uten å runke for å prøve å holle huden renest muligt. Å med ein geng eg begyner å runke igjenn så blir utbruddene verre:-/ Det varme vere der nede har sikkert og vert med å hjelp litt. For eg har mest utbrudd på vinter å når det er kaldt ute. Men runking spiller ein stor rolle i kvise utbruddene. hvertfall hos meg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ronka som et svin hele ungdommen uten å ha mer enn en kvise eller to i ny og ne. Ingen sammenheng, akkurat som søtsaker heller ikke gir kviser. bare tull. Ronk og spis sjokolade! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg