danandre Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, da har jeg fått HP LP2475W i hus! Skjermen var utrolig glorete ved default instillingene. Måtte gjøre litt kalibrering for å tone skjermen ned til et nivå som ikke dreper øynene mine. Her er mine instillinger: Brightness: 5 Contrast: 80 R: 250 G: 230 B: 255 Har ikke hardware kalibrator, så jeg stjal litt instillinger fra Hardforum. Nå som den er kalibrert er jeg kjempefornøyd. Ikke noe spesielt etterslep i spill eller andre defekter som bleeding eller høyfrekvente lyder av noe slag Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) glem det Endret 1. oktober 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei lurer på om denne HP LP2475W skjermen har tft panel på noen utgaver? Så en som har dette: her Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Hei lurer på om denne HP LP2475W skjermen har tft panel på noen utgaver? Så en som har dette: her TFT er det jo på nesten alle LCD-skjermer? H-IPS panelet er jo endel av TFT? Eller er jeg helt på jordet nå? Opplever litt blurete bilde når jeg bruker Xbox 360 igjennom HDMI og kjører 1080P @ 50Hz, det skjer egentlig uansett oppløsning, om jeg bruker DVI, HDMI eller komponent, tror det har noe med at skjermen kjører 60Hz og Xboxen 50Hz? Er det noen måte å justere skjermen ned til 50Hz da jeg spiller Xbox 360? Picture-in-Picture funksjon var jo litt meningsløs i mine øyne, den kan ikke vise picture-in-picture av to digitale kilder, den ene må være digital (DVI, HDMI eller Displayport) og den andre S-Video, Komposit eller Komponent? Må da være mulig å stille inn det? Lenke til kommentar
klo Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen flere erfaringer med denne skjermen? Hvordan funker den med PS3 og Xbox, Fotoredigering, Spilling? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Skjermen min døde faktisk idag? Plutselig skrudde den seg bare av og nå vil den ikke på igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå