Papirkurven Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ey Når jeg skrur volumet opp, sån at det blir passe høyt, Så begynner den å skru volumet ned, ganske langt ned av seg selv, så da skrur nå jeg høyrere, å plutselig skrur den seg opp igjen til ganske høyt. Slik er den hele tiden, jævli irritabelt Det jeg har er 2 stk Pioneer høytalere på 250W som er koblet til CD-spilleren, 4x40W. Og en Infinity BASSLINK SUB med innebygget forsterker. Disse var med da jeg kjøpte bilen så jeg vet ikke hvordan den er koblet bortsett fra SUBen som har noen ganske tynne strømkabler, 4mm2 tror jeg. Vet det er jævlig lite Men kan det være problemet? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Når jeg skrur volumet opp, sån at det blir passe høyt, Så begynner den å skru volumet ned, ganske langt ned av seg selv, så da skrur nå jeg høyrere, å plutselig skrur den seg opp igjen til ganske høytOg det skjer selvom bilen står stille? Hvilken spiller har du? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Når jeg skrur volumet opp, sån at det blir passe høyt, Så begynner den å skru volumet ned, ganske langt ned av seg selv, så da skrur nå jeg høyrere, å plutselig skrur den seg opp igjen til ganske høytOg det skjer selvom bilen står stille? Hvilken spiller har du? Jeg har ikke testet det når bilen står stille nei. Han hadd nettopp skiftet dynamo på bilen for at den skal klare anlegget .. kanskje den ikke gjør det lell visst det var det du mente? Har en litt gammel Pioneer CD-spiller: Pioneer DEH-P80MP NB. det er ikke den som er under på priser. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har ikke testet det når bilen står stille nei. Han hadd nettopp skiftet dynamo på bilen for at den skal klare anlegget .. kanskje den ikke gjør det lellDet du har, er ikke akkurat et stereoanlegg man må bytte dynamo for å greie å drive, da var det heller en annen grunn til den måtte byttes. Den BassLink'en trenger ikke all verdens med strøm sånn sett, og at høyttalerne er på 250 watt eller 25000 watt spiller ingen rolle, de får ikke mer en 2 x 20 watt fra spilleren uansett. Er nok heller en feil med spilleren, har du prøvd med en annen spiller? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Har ikke det nei. Fikk ikke med nøkklene til å få ut spilleren heller, så jeg må bestille nye Men takk for svarene, skal se om jeg får testa en annen spiller når nøkklene kommer Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du har sikkert en tlf mute ledning bak på spilleren, og den ligger kanskje til jord innimellom Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Du har sikkert en tlf mute ledning bak på spilleren, og den ligger kanskje til jord innimellom Den der skjønte jeg ikke helt Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Mange spillere har en ledning som skal til mute på interne hendsfree løsninger, denne ledningen får da jord når tlf ringer, og muter spilleren... Dersom denne ledningen nå kommer i kontakt med jord innimellom, så vil spilleren mute (dempe lyden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå