raidmax123 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hei, noen som trenger Steroider ? Dette "gis bort" (for nå ble det lovlig) Ta kontakt på mail: ### lenke fjernet av moderator ### Dersom du skulle være interessert. Endret 28. august 2008 av Skagen Lenke til kommentar
raidmax123 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Tuller du? Nei, skulle jeg gjort det? Vet det er mange der ute som er lei av å aldri få større muskler, så hvorfor ikke benytte sjansen? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hvor har du lest at det pluttselig er lovelig med steroider? høres usansynelig ut for meg men Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Steroider er ikke lovlig nei. Uansett er jeg ikke villig til å ofre mine fremtidige unger for større, styggere muskler Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Steroider er lovlig å bruke, men ikke å selge/kjøpe. Så om noen gir deg steroider, kan du oppbevare dem og bruke dem uten å bryte loven. Kommer imidlertid klart fram av førstepost av trådstarter ikke er interessert i gi dem bort, men selge dem. Vet det er mange der ute som er lei av å aldri få større muskler, så hvorfor ikke benytte sjansen? For å sitere en post av Mark Rippetoe fra et annet forum: 1. Nothing works better for a novice than a linear progression on heavy squats and 1 gallon of whole milk per day. Nothing. 2. Novices who insist on using steroids are lazy bastards who want a shortcut where there is none. The fact that they want a shortcut means that they are not willing to do the work that is actually necessary EVEN IF YOU DO TAKE STEROIDS. 3. There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. Nå kan du stikke av. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene #6, samt forsøk på å omsette ulovlige stoffer som bryter med norsk lov. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg