AllFather Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei Skal hjelpe min lillesøsters samboer med å finne bil, men han er enda mindre bilflink en undertegnede Jeg har en Tahoe og en A6, men dette var ikke biler som passet hans prisklasse eller smak, så da må vi finne noe annet Hans krav: Pris: 100,000 - 160,000 Årsmodell:Helst 2000 eller nyere. Seter: 2+ Merke: Ikke noe spesifikt. Type: Helst litt sporty alle forslag taes imot med åpne armer og uten bergensk sarkasme Mvh Thomas Lenke til kommentar
Selle Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er 193. De aller fleste biler går greit, så lenge de ikke har soltak. Jeg kjører en 2001 Golf stv, i highline utgave har den seter som kan heves og senkes, og jeg har masse plass. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg er vel 192-193, sikkert krympa litt med alderen, og jeg blir merkverdig irritert over hvor lett jeg dunker opp i taket i biler. Men det er jo to forskjellige måter å være høy på, man kan være lang i overkropp, eller lang i bein. Han (som meg) er lange i overkroppen, sikkert noe ala en orangutang Jeg dunker omtrent opp i taket på A6en min med setet helt i bunn, omtrent samme i Tahoen fra 2003. Men skal få han til å teste en golf Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kjenner en som er 202. Han har alltid kjørt Toyota Avensis av en eller annen grunn. Må jo ha god plass i høyden da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Høres bra ut, skal få han til å myse på en bil Men igjen, folk kan være høy på forskjellige måter, er man lang i overkroppen så er det lettere å dunke i taket. Men når din bekjente er over 2 meter så burde det uansett love godt for bilen. Prøver forsatt å få han til å kjøpe en Tahoe da jeg mener det er en grei liten bil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Kommer litt an på hvor stor bil du har behov for. Jeg er 191, og har dårlig takhøyde i Corolla (ikke testet Auris) og Avensis, sliter også i Honda Accord. Kun (Corolla) Verso av Toytota som er bra. Qashqai (?) er også litt snau, både med og uten glasstak (liten forskjell). Det meste av Opel og VW går greit for meg, inkl Polo. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 smart roadster, jeg er 194 og passer helt fint. for 160000 så kan det hende du får tak i en brabus versjon også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Smart er jo en morro bil, kunne ha tenkt meg en selv, men så er det det faktumet at rumpen din støvsuger veien, og det er lite praktisk på vinterføret da han ikke bor i noe storby.. Cashcow er vel litt utenfor de 150 er den ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå