fenris1979 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 hei skal ha min a4 2001mod 1.8t på service snart lurer på hva som skal gjøres på denne servicen, og må det gjøres på merkeverksted Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bytte alt av service deler og ta en sjekk. Det er vel ikke bensinfilter på 150 000km tror jeg. Må ikke gjøres på merkeverksted. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ok så da kjører eg bare bilen inn på et hvilket som helst verksted da. han de oxo stille displayet der hvor det står når neste service Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Kjøp haynesboka, der står hva som skal gjøres på de forskjellige serviceintervallene. Den største servicen på disse er ved 120000km, og da byttes alt inkl. registerreim. Neste service er 135000km og er kun olje + filter. 150000 er olje + filter og bensinfilter såvidt jeg husker. Det er triks for nullstilling av displayet og. Dette står i haynesboka. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ok takker for hjelpen Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Prosedyre for nullstilling av servicelampa skal stå i instruksjonsboka etter 1.1.2000 tror jeg det var. Det er egen lov rundt det der. Mulig man må inn med data/verktøy pga longlife osv, men det skal isåfall stå i instruksjonsboka et sted at det må gjøres med nullstillingsverktøy. På den bilen der med 15000km intervall skal du kunne slette den selv uten at jeg gir noen garanti for det Vært borti mye rart, men det skal normalt gå med noen enkle knappetrykk her og der. Et verksted bør klare og resette servicelampa ja.. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 På Passaten min nullstilles serviceindikatoren på følgende måte: -Hold inne nullstilleren til tripptelleren. -Skru på tenninga -Slipp nullstilleren -Vri klokkejusteringa en gang til høyre og slipp -Skru av tenninga. Godt mulig det er likt på din. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Kjøp haynesboka, der står hva som skal gjøres på de forskjellige serviceintervallene. Den største servicen på disse er ved 120000km, og da byttes alt inkl. registerreim. Neste service er 135000km og er kun olje + filter. 150000 er olje + filter og bensinfilter såvidt jeg husker. Det er triks for nullstilling av displayet og. Dette står i haynesboka. Ikke om han kjører på longlife. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå