Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hmmm... nå finner jeg jo ikke en eneste slik reklame. Det er ikke alltid hw.no har slik reklame, det kommer og går egentlig. Men slik reklamen er akkurat nå, synes jeg jeg reklamen er helt grei. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 De kommer nok snart opp igjen. Det er vel en sånn tidsløsning på når på dagen reklamene vises og slikt?` Igjen må jeg bare for si hvor destruktive Avis2-reklamene er, spesielt med tanke på den oftest ligger helt øverst på hw.no og er da det første du ser når du laster inn siden og begynner å lese. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er her fortsatt Lenke til kommentar
RBW Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Yesss, der ja, takker. 2 av de 3 nyhetene der var i alle fall svært lite spennende. Bruker det som eksempel på ting vi ikke vil ha. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Orlando gifter seg altså nå med en undertøysmodell akkurat ja... Seriøst, hva tenkte Tek.no ved innføring av disse annonsene? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Annonseinntekter? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Annonsene er jo midt i blinken for unge, kåte herremenn aka. hw.no-samfunnet. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Orlando gifter seg altså nå med en undertøysmodell akkurat ja... Seriøst, hva tenkte Tek.no ved innføring av disse annonsene? Seriøst... jeg skrev da at jeg var på saken da disse sakene var svært lite spennende. Det er dessverre ikke vi som har valgt hva som skal komme fra Avis2. Så, etter litt for mange rare saker har vi nå fått endret denne annonsen. Den er fremdeles for Avis2, men intet mer av Oddvar, Pamela og Britney. Greit? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Personlig så plager annonsene ikke meg, men pupper og lår vil jeg helst ikke ha på skjermen da jeg har en liten niese som har begynt å lese hw.no Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Personlig så plager annonsene ikke meg, men pupper og lår vil jeg helst ikke ha på skjermen da jeg har en liten niese som har begynt å lese hw.no Hehe, det er godt. Da satser vi på at de nye ikke plager noen andre heller, kanskje rent bortsett fra dem som likte å klikke på dem da, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå