fredrico19 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har store planer om å utsmykke den nye leilighet min med et skikkelig sterioanlegg uten at det koster skjorta. Etter å ha undersøkt endel på nettet har jeg kommet frem til at jeg har lyst på Dynavoice F-6 eller Dynavoice M-65. Hovedsakelig er vel egentlig spørsmålet om hvor stor forksjell det er på lydkvaliteten mellom de to høyttalerene og om det virkelig er vært prisforskjellen. Surround.no er det eneste stedet i norge jeg har funnet som selger høyttalerene. Fynda.se i sverige har dem også men da kommer vel transport og moms i tillegg? Dynavoice F-6 har et kult utseende og lav pris. Men den har blitt satt opp i pris hos souround.no fra 990 til 1390. Den er kanskje litt lav med sine 990cm ettersom det er høyt under taket. Dynavoice M-65 på sin side ser veldig dyre ut og har to mellomtonehøytalere og to basshøytalere. Det eneste jeg ikke liker med denne er at dekselet ser ut til å være brunt. prisen er også endel høyere enn for F-6 Hva slags rimlige forsterkere/receivere vil dere anbefale til disse høyttalerene? jeg har sett på Xindak A06, NAD C315BEE og NAD T744. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) F6 er "høye" nok til å spille bra. Du sitter jo somregel når du nyter musikk, uansett. Du kan få de billig på Netthandelen. M65 vil selvfølgelig gi deg mer i de nedre frekvenser, men en subwoofer er jo å foretrekke i begge tilfeller. De forsterkerne du linket til vil selvfølgelig gi F6 mer å gå på enn det den vil gi M65. Edit: ikke misforstå. De vil greie å drive begge fint, men litt headroom kan jo aldri skade. Endret 28. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå