karamasov Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hei. Jeg ønsker å formatere harddisken på min bærbare HP Compaq 6715b, og legge inn Windows Vista på nytt. Dette operativsystemet fulgte med datamaskinen, men var ferdig innstallert. Det inneholdt ingen CD-plate. Hvordan kan jeg finne filene jeg behøver, slik at jeg kan brenne de til en DVD og bruke de til innstallasjon senere? Og hva med lisensnøkkelen jeg vil trenge? Tusen takk. Mathias. EDIT: DENNE SKAL NATURLIGVIS FLYTTES TIL VISTA-FORUMET. BEKLAGER. Endret 28. august 2008 av Black Adder Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du lager platen selv i et program jeg tror heter Recovery Manager eller Recovery Disc Creation. Lenge siden jeg gjorde dette selv, så husker ikke helt. Den kan brennes på en DVD, eller på 7 CD'er mener jeg å huske. Man kan bare gjøre dette én gang. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du har en recoverypartisjon på harddisken. Les i manualen hvordan du bruker den. Tror du trykker F11 under oppstart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå