oyvindhauge Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det hadde vært utrolig kult om det var mulig å embedde spilltrailere og andre videoer automatisk inn i andre websider, helst via et api. Feks Gametrailers og Youtube gir det jo muligheten til manuelt via klipp-og-lim å sette inn videoer inn i en annen webside. Det er jo greit nok, men alt som er manuelt er kjedelig så det hadde vært utrolig fett om Gamer.no kunne tilby noe lignende traileraddict.com's trailerapi (http://www.traileraddict.com/trailerapi). Jeg har ikke brukt det så veldig mye enda, men det er et enkelt api som gjør det mulig å søke etter en trailer og den gir deg tilbake xmlfiler med informasjon om filmtrailere. Hvis noen vet om andre som tilbyr muligheten for automatisk søk etter og embedding av trailere inn i en annen webside så blir jeg også glad. Helst da uten å måtte lage en crawler. Tanken er å lage en liste over de spillene jeg spiller, venter på osv (ala listene på Gamespot (playing/tracking/own) ) og kunne automatisk embedde/lenke til trailer for disse spillene. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg støtter deg i dette forslaget: Embedder ofte videoer fra youtube og gametrailers på bloggen min. Er fint å ha en annen kilde til videoer enn bare gametrailers. Kanskje dere også skulle ha innført et rating-av-videoer system? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Takk for fint forslag. Vi noterer det ned i utviklingsplanen for videosystemet :-) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) OG: Pass på at linker fra tek.no funker. Akkurat NÅ ligger det ute en link "nye videoer fra Far cry 2 - se dem på gamerTV". Trykker jeg på linken får jeg dette: http://www.gamer.nohttp//www.gamer.no/vide...r+cry&pid=1 dvs hvit side. Er ikke første gangen dette skjer, hehe... Endret 24. september 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 OG: Pass på at linker fra tek.no funker. Ja, den var feil i noen minutter nå nettopp :-) Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk for fint forslag. Vi noterer det ned i utviklingsplanen for videosystemet :-) Flott, men det hadde vært enda flottere om disse var tilgjengelig for oss brukere. Jeg mener ikke det er nødvendig å legge ut alt til minste detalj, heller ikke ting dere vil holde hemmelig, men det hadde vært veldig gøy å se hvilke planer dere har. Jeg og mange bruker tross alt gamer.no, hw.no og de andre tek.no sidene (alt for) mye Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 det hadde vært veldig gøy å se hvilke planer dere har. Våre utviklingsplaner blir ikke offentliggjort. Du skjønner sikkert hvorfor :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Søren, da blir det vanskelig å starte en konkurrerende side som kan kapre alle leserne deres.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå