2r@rn3 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg vet ikke hva denne maskinen gjør, men jeg vet den har gjort det for siste gang... Jeg har knipset vid-åpent igjen. Kanskje det er feil, men prøv å se på bildet med venstre øye lukket. Len deg litt nærmere og kikk inn i det runde, sorte glasset. Legg venstre hånd på rattet, og vips...sånn ser det ut når du er der og prøver å finne ut av hva den gjør... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nydelige farger på skrap da Fint komponert og fint fokusert. Utrolig hva det blir kunst av... :!: RandiA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det at vi ikke vet hva det er gir litt mystikk i bildet. Likte det veldig godt. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tøft, det med venstre øyet lukket gjorde susen Er det sagspon som ligger strødd? Har du bilde av hele maskinen? Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hyggelig at dere likte bildet Jeg er ganske fornøyd med bildet selv, men jeg er veldig enig med RandiA her om fargene. De er ganske fascinerende. Det er en maskin som står inne på et nedlagt sagbruk, så det er vel derfor det er masse sagmugg på den. Som sagt, hva den er til, aner jeg ikke. Desverre har jeg ikke bilder av hele maskinen, men jeg skal ta meg turen dit flere ganger så da skal jeg huske på det... Hvorfor selger hakka møkk så bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå