steininho Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå er jeg griselei mitt bråkete Lian Li PC7BSCANDV2. Døren vibrerer noe voldsomt og viftene er langt fra stille. Derfor er jeg på utkikk etter ett stille kabinett, så får heller Lian-Li kabinettet gå inn som serverkabinett etter hvert. I denne anledning er jeg ute etter tips til et stille og billig kabinett. Som student så sitter ikke pengene voldsomt løst.. Har sett på tre muligheter, om noen gi meg et dytt i "riktig" retning så bestiller jeg et av de pronto. Andre alternativer mottas også med takk! Antec Three Hundred Antec Sonata III Antec Performance One P182 Jeg har ikke spesielt mange komponenter i maskinen (hardware i profil), så jeg trenger ingen overdådige kjøleløsninger. Vil Three Hundred fungere godt nok (er det stille nok?), eller må jeg opp til Sonata III / P182 for å få et stille kabinett? OBS: Utseendet er uviktig, i og med at kabinettet kun står plassert under pulten på eget rom. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har sett på tre muligheter, om noen gi meg et dytt i "riktig" retning så bestiller jeg et av de pronto. Andre alternativer mottas også med takk! Antec Three Hundred Antec Sonata III Antec Performance One P182 Jeg har ikke spesielt mange komponenter i maskinen (hardware i profil), så jeg trenger ingen overdådige kjøleløsninger. Vil Three Hundred fungere godt nok (er det stille nok?), eller må jeg opp til Sonata III / P182 for å få et stille kabinett? OBS: Utseendet er uviktig, i og med at kabinettet kun står plassert under pulten på eget rom. Når du sier stille kabinett, så er de fleste ganske stille Spørsmålet er vel mer hvor bråkete det du skal sette inn i det er? Three Hundred: I likhet med Nine Hundred og Twelve Hundred, klassifiserer Antec Three Hundred som et spillkabinett. Formålet med slike produkter er altså ikke å være så stille som mulig, men å tilby en så god kjøling som mulig. Three Hundred er utstyrt med totalt to vifter: Én 120-millimeters vifte og en 140-millimeters vifte. Disse kan du stille inn i tre ulike hastighetsnivåer: low, medium og high. De to andre er diskutert her: http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=43151 Om lite støy er viktig, så ville jeg gått for P182... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå