drz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har overtatt et prosjekt i Teknologi og forskningslære hvor de før oss har bygget en ROV (ubåt) med rammeverk av PVC rør. Problemet er at rammeverket lekker og jeg lurer på hva den enkleste måten for å tette skjøtene imellom PVC rør? Lenke til kommentar
Yhaeve Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har overtatt et prosjekt i Teknologi og forskningslære hvor de før oss har bygget en ROV (ubåt) med rammeverk av PVC rør. Problemet er at rammeverket lekker og jeg lurer på hva den enkleste måten for å tette skjøtene imellom PVC rør? Lim for pvc? Bruker dette til sprinkleranlegg i boliger. Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Altså, har en ramme av PVC rør (Ramme rundt noen komponenter til en ubåt). Skjøtene i denne PVCrammen er ikke helt tett og jeg vil ha en permanent løsning som tetter skjøtene. Er det noe silikonbasert feks som holder under vann? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 tetter med sikaflex marine serien mellom plast og betong, og mellom stål og plast og også plast og plast og det funker som søren. http://www.sika.no/marine(3).asp husker ikke helt nummeret på tuben, men det er jo bare å bla litt i linken. Dette er en svart guffe som fungerer som kombinert tetningsmiddel og lim, og som etter det er herdet er litt elastisk. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 np, btw guffa er grisete ;p Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Nå jeg skal svare at jeg er en skitten gutt ? =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå