Citus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Complete Game on Sith Master difficulty. Må nokk være min første super achievement jeg er stålt av ^^ Lenke til kommentar
HaloMarine55 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Klare Turok på inhuman! Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Må være Mile High Club. Satt en del timer med den. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) General RAAM på insane uten co-op! Endret 30. september 2008 av Rallahr Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) vant driftbattle på forza2 i går, fikk masse respekt Er jo ikke en offisiell achievement da. Men man kan vel ha personlige achievements..? Achievementsa jeg er mest stolt av er *ingen* Med andre ord så er jeg ikke stolt av noen av mine achievements.. Endret 30. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Må være gears of war på insane, på co-op da men Endret 30. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Alle 1250 G på Crackdown. Egentlig ikke vanskelig, men ting tar tid. ^^ Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Deadrising, Zombie Genocider og Halo 3, Legendary. Det var noe slit, men siden jeg er the_ownerer klarte jeg det. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Complete Game on Sith Master difficulty. Må nokk være min første super achievement jeg er stålt av ^^ WTF? Er du inhuman eller? Det er jo bare sykt!!! SPillet er faen så vanskelig.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Complete Game on Sith Master difficulty. Må nokk være min første super achievement jeg er stålt av ^^ WTF? Er du inhuman eller? Det er jo bare sykt!!! SPillet er faen så vanskelig.. Tenkte det samme selv når jeg startet på Sith master. Det er faktisk ikke så ille, ihvertfall ikke før mot slutten Lenke til kommentar
Mean69 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Må være Bully achievements`n på NHL 09:)Som ga hele 0poeng Lenke til kommentar
Citus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hehe jeg er bare for glad i Star wars thats all ;p Men jeg døde massevis av ganger hvis det gjør meg normal ;p og siste boss var syk.. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 skal vi se, Templar og Assassin Flaggene i AC, General RAAM på insane solo. Halo 3 Legendary, men har fortsatt ikke klart Killing Frenzy! og nå har jeg rank 41 siste achievmenten jeg trengte før det plutselig kom mange flere Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Stolt og stolt, men det kan nå se ut til at COD3 på Veteran er høydepunktet mitt utifra det jeg har lest, trodde ikke den hang så høyt som det virker til:-/ Ga opp både COD2 og COD4 på Veteran, men COD3 syntes jeg gikk greit unna. PGR3 Online Professional ser jeg også det ikke er så mange som har, men om den var vanskelig husker jeg ikke...tror den bare poppet opp en gang jeg vant et eller annet løp... Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm, det er vel cod 3 på veteran+cod 4 på veteran,mile high club(syns ikke det var så vanskelig da men stolt uansett ) og noen achievementer på orange box f.eks den stygge gnomen og på slutten av episode 2 så fikk jeg redda alle bygningene (weeeeeeeeee) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Den achievementsen som jeg er mest stolt av er fra The Simpson og heter "Press START to Play (5)". Sitter og klør meg enda over att jeg klarte å få den Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Har ikke akkurat runda noen av spilla mine helt ut ennå, men beste er vel kanskje Criterion Elite achievementsen i Burnout Paradise. Ikke at det krever no skills, men har da tatt litt tid. Edit: klarte også mile high club for litt siden Endret 14. oktober 2008 av flogieboogie Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Den achievementsen som jeg er mest stolt av er fra The Simpson og heter "Press START to Play (5)". Sitter og klør meg enda over att jeg klarte å få den Faen du er jo insane man :D Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Bumper denna med: Hardened War Hero - Call Of Duty : World At War Alle missions completed på veteran. Litt i tvil om det var verdt det though. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bumper denna med : Seriously 2.0 - Get 100,000 kills across all game modes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå