Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

STILLE, kjølig kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lian li a10b

Det er et bra kabinett som ser bra ut og som er relativt stille. Litt avhengig av hva slags komponenter du har, men det demper ok.

Men har du bråkete pc kan du like gjerne gjøre noe med utstyret som forårsaker støyen.. problemet blir egentlig ikke løst med å isolere lyden.. da blir det bare utrolig varmt inni der.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke helt prisen på 1TB-diskene, men er ikke de dyrere pr GB enn 750GB-diskene? Isåfall kan man jo kjøpe dem..

Og det er sikkert juks og fanteri med de diskene også.. 750GB blir til 698(eller no sånt) når man får dem opp i Windows. Merkelig at disk-produsentene får lov til sånt.. Skulle likt å se Forbrukerombudet på krigsstien hvis Tine og CocaCola innførte egne måter å måle liter og kilo på...

Lenke til kommentar

Ja, kjøper jeg en 100GB-disk, har jeg i Windows en harddisk med kapasitet 93,1GB. Kjøper jeg en disk på 750GB har jeg 698GB kapasitet.

Dette gjelder vel i hovedsak alle operativsystemer.. Bortsett fra det de har hos Samsung og Western Digital.

Hadde vært morsomt om CocaCola hadde kjøpt inn et litersmål som bare rommet 0,7liter for å spare penger =)

Men dette ble veldig off-topic da..

Lian Li A10B er et bra kabinett som ser så pent ut at man kan ha det i stua uten å gremmes over det. Aluminium hele veien. OG det har plass til to strømforsyninger =) Og viftestyring er på plass.

Lenke til kommentar

joa, det er dyrt. Jeg betalte vel 1795 på Netshop for det.

Men på en annen side: hvor ofte bytter man kabinett hvis man er fornøyd med det? Og kabinettet har en økonomisk gulrot i at det støtter to strømforsyninger. Da slipper man å kjøpe en kjempedyr 850W+ strømforsyning når den gamle på 600 er for liten, og heller kjøpe en ganske mye billigere 500W i tillegg.

Men Antec P182 og P190 skal være veldig bra kabinetter det og, og P182 er noe billigere.

Lenke til kommentar

bare går får det da =) så får jeg se om jeg kjøper en litt større hdd i tillegg.. er litt stress med mange 250-400 GB disker som bråker og varmer :)

edit: eller.. får se om jeg tar meg råd til lian li pc-a10 :D var jo utrolig fint og romslig

Endret av DarkZhade
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...