Fritz0r Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Chrysler har nå hatt en gjennomgang av Dodge's Viper, og har med dette tatt skrittet for og vurdere ett mulig salg av Dodge Viper til en 3. part. Er dette så smart og gjøre av Chrysler? Kan et mulig salg gå ut over kvaliteten på bilen? Jeg kan allerede se det fremfor meg....Hyundai Viper....navnet selger liksom ikke like bra.. **Oppdatering 12.09.2008: Nå skal både Roush og Saleen vist sin interesse for kjøp av Viper. Roush er mere kjent som biltuner, mens Saleen, lager sine egne biler, og hjelper alleredet i produksjonen av Viper. Chrysler, på den andre siden, sier fremdeles "det KAN hende vi skal selge Viper".... Kilde med press release: http://www.thetorquereport.com/2008/08/chr...e_dodge_vi.html Kilde for oppdatering 12.09.2008: http://www.egmcartech.com/2008/09/11/roush...viper-business/ Endret 12. september 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Æsj, nei... Viper er Dodge, ikke noe annet. Blir ikke det samme med en Ford Viper, VW Viper... Audi Viper. Får håpe de beholder den! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er vel ikke snakk om at en mulig oppkjøper endrer deler av navnet... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan et mulig salg gå ut over kvaliteten på bilen? Kvaliteten kan vel bare bli bedre... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 For du har så veldig mange kvalitetserfaringer med en Dodge Viper, mener du? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Trenger han det? Dodge Viper har middelmådig driftsikkerhet. Byggkvalitet og finish er langt unna europeiske konkurrenter. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er mulig det, jeg vet ingenting om de. Men, jeg ville mye heller hatt en Viper enn en Ferrari, Lamborghini etc. Det har med persolige preferanser å gjøre, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det er som Jan Erik Larsen sa, at det er lyd og følelser som avgjør hvem av de råtassbilene som blir nevnt her Liker vrælet i Lamborghini og brummlinga i Viper`n, så for min del hadde jeg nok gått for italiensk design her Hadde nok blitt snærret fra Ferrari her i gata Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Artikkel oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå