AfterGlow Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 "The Chronicles of Riddick" får to nye oppfølgere. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Gode greier. Likte godt Pitch Black og Riddick. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Må alltid være forsiktig å bygge konklusjoner på hva skuespillere og manusforfattere mener. Så lenge det ikke er kommet noe offisielt fra filmselskapet så er det og forblir stor usikkerhet tilknyttet det hele. Er ikke mer enn et par måneder siden Brandon Routh uttalte at man jobbet med manus til Superman Returns-oppfølger og at innspilling ventelig ville starte rundt nyåret 2009. Så vips, kom det fra WB at de vraker hele den linjen der og starter på nytt med ny Supermann. Det sies at skuespillere er de første til å få vite om en ny film og de siste til å få vite om en kansellert film. Kan være litt sannhet i det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 jeg har venta på ny riddick film lenge nå. men jeg håper at de går tilbake til pitch black stilen. den var langt bedre og står mer i stil til riddick. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Likte både Pitch Black og Chronicles of Riddick. Dog skal det nevnes at jeg så Riddick først. Jeg hadde ingen anelse om at det var oppfølgeren til Pitch Black, som jeg aldri hadde hørt om. Men så begge igjen etterhvert, i rett rekkefølge. Flotte filmer. Håper ikke oppfølgerne skuffer (om de blir laget). Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Begge filmene er herlig sci-fi! Siste scenen i picth black er like kul hver gang! Jeg får frysninger hver gang de i siste scenen letter med romskipet, det er så vakkert! Det er også et herlig sjokk at en av karakterene du tror vil overleve faktisk dør der på slutten. Slikt liker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg