Newton Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Og så har vi det med A2DP, for stereolyd via BT, som noen få sytere har hengt seg opp i. Jeg har faktisk aldri noensinne sett eller hørt om noen i det virkelige liv som faktisk bruker A2DP når de skal lytte til musikk, men det er kanskje bare meg da... Bor du på landet du da? Bare de siste par ukene har jeg sett ihvertfall 4-5 stykker med Plantronics Pulsar 590A på hodet i byen, og dette er bare ett av mange a2dp hodesett. Problemet er vel heller at du ikke klare se forskjell på disse og vanlige hodesett eller ikke legger merke til at de er trådløse når du ser dem. Som sagt, det er kanskje bare meg. Finnes så mye annet pent å se på her i byen at folks hodesett ikke er det jeg kikker mest på...men jeg registrerer likevel daglig mengder av kablede hodesett og propper, pluss noen trådløse handsfree mono-propper, men altså ingen trådløse stereo hodesett Lenke til kommentar
Newton Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 *snip* Du er 100% sikker på at det ikke er Google som har ødelagt Androids BT-støtte, og at Apple bare har utsatt den fullstendige BT-API'en da? Nei, det passer kanskje dårlig med din dårlig skjulte agenda som innbitt iPhone-hater... Har du noen kilder som sier at Apple ikke har planer om å utvide BT-støtten i iPhone og at de anser den som ferdig/fullstendig? Har du noen kilder som sier at Apple ikke har planer om å myrde alle mennesker på jorden når de sover? Nei, tenkte meg det, ja. Du kan ikke argumentere ut ifra fravær av informasjon. Det er en logisk tankefeil. Du har helt rett. Men det er en måte å stille spørsmål ved andres skråsikre påstander basert på mangelfull informasjon. Det var ikke akkurat noen logisk argumentasjonsrekke basert på vedtatte sannheter og dokumenterte fakta det jeg svarte på heller. Hadde litt moro av å snu om på flisa og vise at det kunne være omtrent like sannsynlig som Sigmund_Freuds skråsikre framstilling av sine antagelser. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Både iPhone og Android er telefoner tilpasset amerikanske mobiloperatører. Noe de er helt avhengig av for å kunne selge i det amerikanske markedet. Og så lenge de er det, må brukere finne seg i noen idiotiske begrensinger som er dikterte av mobiloperatørene. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hadde litt moro av å snu om på flisa og vise at det kunne være omtrent like sannsynlig som Sigmund_Freuds skråsikre framstilling av sine antagelser. Bortsett fra at - som nevnt - en av dere trekker ting ut av løse lufta, mens den andre dokumenterer bakgrunnen for påstandene. Med andre ord, mens Sigmund har diverse grunner for å mislike Apple, finner du på et eller annet (som beviselig ikke er tilfelle) for å hate Apple's konkurrenter. Før du avslutter med å hevde at dette nå beviser at alt folk sier generellt sett er like sannsynlig som hva som helst annet som blir sagt. Du tar feil. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Hadde litt moro av å snu om på flisa og vise at det kunne være omtrent like sannsynlig som Sigmund_Freuds skråsikre framstilling av sine antagelser. Bortsett fra at - som nevnt - en av dere trekker ting ut av løse lufta, mens den andre dokumenterer bakgrunnen for påstandene. Med andre ord, mens Sigmund har diverse grunner for å mislike Apple, finner du på et eller annet (som beviselig ikke er tilfelle) for å hate Apple's konkurrenter. Før du avslutter med å hevde at dette nå beviser at alt folk sier generellt sett er like sannsynlig som hva som helst annet som blir sagt. Du tar feil. Ehmm....hva har jeg funnet på sa du? Jeg stiller et par spørsmål ved udokumenterte men svært så bastante utsagn, og leker litt med å snu på problemstillingene nettopp fordi Freud ikke dokumenterer påstandene sine. Jeg kommer derimot ikke om skråsikre påstander om at Google eller Apple har gjort slik og slik av de og de grunnene. Og hvem hater jeg? Skrev jeg ikke at "Livet er for kort til å kaste bort energi på å hate tekniske duppedingser som man ikke trenger ha noen befatning med"? Har du sett meg skrive innlegg på innlegg kun for å disse telefoner og annet som jeg aldri kunne tenkt meg å tatt i med ildtang, slik noen her ser ut til å drive med? Tror ikke det, nei. Dessuten, jeg sier ingen ting om gyldigheten eller sannsynligheten av det "folk sier generlet sett". Jeg tok _en_ påstand og snudde på den, og satte et spørsmålstegn bak. Nå må du slutte å tillegge meg meninger jeg ikke har! Endret 29. august 2008 av Newton Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Men du ville tatt i det med en iLdtang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg