Stigma Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hey, Jeg trenger en annbefaling til et godt software aksesspunkt, latså et program som kan få et trådløst nettverkskort til å fungere som om det var et aksesspunkt og dermed la mine andre maskiner koble til det og ut på internett. Jeg har litt problemer med å finne noe brukende dog... det virker oms om det var mange slike programmer før, men at de aller har blitt discontinued, har forsvunnet uten spor eller er håpløst utdaterte. Jeg nekter å tro at det ike finnes mist et slikt program som er brukbart dog... spesiellt med tanke på hvor populært wifi er nå. Jeg trenger ikke nødvendigvis noe gratis, men det er jo selvfølgelig en bonus om det er det. Kom med forslag please -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 hmm ja, men den støtter bare linux i følge websiden. hadde helst trengt noe som støttet windowsXP. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Prøver du her å gjøre et nettkort om til en flerporters switch???? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 nei- jeg prøver å lage et software aksesspunkt ut av en PC (som også gjør andre oppgaver som en serverPC). et trådløst nettverkskort er tross alt mye billigere enn å kjøpe en helt ny ruter. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå