Sunsi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei Er det noen god PC butikk i Oslo? tenkte å kjøpe meg en ny stasjonær pc, og må helst ha den innen Lørdag, så har ikke tid til å vente på internett bestillinger. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Datakjeden er et eksempel. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Datakjeden i Møllergata (parallellgata til karl johan) var butikkfronten til Komplett.no før de ble datakjeden, og rett ved siden av er Digital Impuls. Mye lettere å handle der, fordi det alltid er dritlang kø på datakjeden. www.digitalimpuls.no www.datakjeden.no Endret 28. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Elkjøp har også ferdige PCer (siden du er i tidsnød). Computercity, Siba, Elprice kan også være aktuelle. Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Computercity på Alnabru Hvis du er i dette området , bør du også ta en tur innom Elkjøp - Karihaugen. De har en stor PC avdeling , bla med egne folk fra Mac osv. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg kjøper alt mitt på Digitalimpuls i alle fall. Møllergata er den dyreste gata i byen (Datakjeden, Digitalimpuls OG Blaze Go-Go Bar). Lenke til kommentar
Sunsi Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Takker for svar, tar meg en tur ned i møllergata i dag å ser =) Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=356677 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 hvorfor ikke ta en tur innom Netshop da? De har butikk i Alna-området.. Hvis du bestiller på nett tidlig om morran, så kan de av og til levere til kl 14 samme dag. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 elkjøp ja.. halvparten av tiden har de ikke peiling på hva de selger deg og resten av tiden later de som om de ikke vet at samme møkka selges til halv pris et annet sted.. fine folk de elkjøp haiene Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg kjøper alt mitt på Digitalimpuls i alle fall. Møllergata er den dyreste gata i byen (Datakjeden, Digitalimpuls OG Blaze Go-Go Bar). Og warhammer shop som sist men ikke minst er drit dyrt iforhold til hvor mye plast leker koster Computercity på Alnabru Hvis du er i dette området , bør du også ta en tur innom Elkjøp - Karihaugen. De har en stor PC avdeling , bla med egne folk fra Mac osv. Computer City anbefaler jeg IKKE på det sterkeste, noe av det værste dritten jeg har vært borti, kosta 3k for 8600GT der, ikke det at jeg skulle ha de, men gikk forbi og leste det, STYR UNNA! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Computercity er den dyreste drittbutikken! skulle kjøpe en overgang fra Vga til Dvi kosta fader meg 200 kr så gikk jeg over gata til Clas olson der kosta den 35 eller noe Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Computercity er den dyreste drittbutikken!skulle kjøpe en overgang fra Vga til Dvi kosta fader meg 200 kr så gikk jeg over gata til Clas olson der kosta den 35 eller noe Trådstarter for selv vurdere pris mot maskin. Forøvrigt er det galt å sammenligne mange av varene hos Clas med de en databutikk fører, grunnet stor kvalitetsforskjell. Jeg har selv kjøpt både småting og større ting hos Computercity uten at prisen ikke har stått i forhold til kvalitet og pris andre steder. Nå har trådstarter i sitt startinnlegg klart sagt fra at maskinkjøpet hastet (innen lørdag). Dermed er han avhengig av en ferdigprodusert maskin, ikke en som monteres etter bestilling. Dette begrenser mulighetene. Endret 29. august 2008 av PerB Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Om noen smeller sammen en handlekurv til trådstarter, og samtidig fokuserer på å bruke varer som er på lager hos f.eks netshop, så kan han bestille innen 8 min (før kl 10) og hente varene på grorud etter kl 14 Evt er vel møllergata et aktuellt sted Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ville helt klart anbefale datakjeden da disse har god kundeservice og hyggelige mennesker som jobber der. Computercity er den dyreste drittbutikken!skulle kjøpe en overgang fra Vga til Dvi kosta fader meg 200 kr så gikk jeg over gata til Clas olson der kosta den 35 eller noe Trådstarter for selv vurdere pris mot maskin. Forøvrigt er det galt å sammenligne mange av varene hos Clas med de en databutikk fører, grunnet stor kvalitetsforskjell. Jeg har selv kjøpt både småting og større ting hos Computercity uten at prisen ikke har stått i forhold til kvalitet og pris andre steder. Nå har trådstarter i sitt startinnlegg klart sagt fra at maskinkjøpet hastet (innen lørdag). Dermed er han avhengig av en ferdigprodusert maskin, ikke en som monteres etter bestilling. Dette begrenser mulighetene. Clas Ohlson har sikkert bedre kvalitet i mine øyne, computerworld solgte akuratt samme ting, og cod 4 til xbox360 kosta 649,- sammen med fable til vanlig xbox 349,- OG Asus P5E x38 til 1789,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå