Olum Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg tenkte at siden det er 1100 elever på skolen, må da noen være medlemmer på forumet. Det hadde vært litt morsomt og sett om det faktisk er noen her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med og poste dette men .. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg skjønner ikke vitsen med og poste dette men .. Vitsen? Kanskje ikke du ser noe vits i det, men trådstarter ser sikkert en vits i det. Er sikkert litt artig å se om andre går på samme skole som h*n selv! Forresten, jeg går ikke på samme skole som deg, trådstarter. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det er noen medlemmer på forumet som går der ja. Men hvorfor lurer du på det? Kjenner en god del som går på Elvebakken, media og allmenn. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg gikk ut av Elvebakken i fjor. Tilbragte 4 flotte år der, det siste året som skuespiller i revyen :-) Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg gikk ut av Elvebakken i fjor. Tilbragte 4 flotte år der, det siste året som skuespiller i revyen :-) En fin-fin skole . Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Det er noen medlemmer på forumet som går der ja. Men hvorfor lurer du på det?Kjenner en god del som går på Elvebakken, media og allmenn. Grunnen til at jeg vil vite det er at det er litt morsomt om jeg sitter på forumet og diskuterer film med en i klassen min uten at jeg veit det er han. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hva med å spørre brukeren da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Hvilken bruker skal jeg spørre? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Glem det da, hadde en tanke om at du viste hvem brukeren var, men ikke hadde spurt han enda. Lenke til kommentar
Galiano :) Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Vet det er lenge siden tråden ble starta, men jeg begynner på Elvebakken nå Elektro på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå