klatten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei der! Kameraproblemer her, altså... Har installert nye drivere, samt sjekket "innstillinger for webcam" på MSN, men den skjermen er bare grå og ikke til noe hjelp. Har søkt litt rundt på nettet etter tips, men er ikke noe jeg har funnet som faktisk har hjulpet meg. Kameraet funket på MSN for ikke så altfor lenge siden, så jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har en Acer Aspire 5720G og selve kamera-programmet funker, men det er altså forbindelsen med MSN det er noe galt med. Denne beskjeden kommer opp i mottakers vindu (på MSN) : "Samtalen kan ikke startes, for kameraet er i bruk eller ikke plugget inn. Kontroller at kameraet er tilgjengelig, og prøv igjen." Denne beskjeden kommer opp hos meg når jeg prøver å starte webcam med de jeg snakker med: "Du har invitert *** til å starte sender webkamera. Vent på svar, eller Avbryt (Alt+Q) den ventende invitasjonen. *** har godtatt invitasjonen til å starte sender webkamera." Et halvt sekund senere: "*** har avsluttet webkamerasamtalen med deg." Takker på forhånd =) Endret 27. august 2008 av Penis-Hans Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Flott nick..! Har du konfigurert cam? Lenke til kommentar
klatten Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Flott nick..! Har du konfigurert cam? Jeg hadde visst ikke det =O jaja, nå funker det jo... Hehehehehe!!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) . Endret 10. desember 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå