Fotofashion Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Styling: Yvonne F Makeup: Lise T Klær:B Young, Melhus Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Dette ble bare merkelig i mine øyne.. Bildet skeivt? For meg ser det ut til at hun beveger seg ut av bildet og ikke inn... Veska glinser litt mye også synes jeg. Du kan bedre enn dette.. Husk også at jeg ikke er proff da... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Føler hanskene og skoene fosvinner litt i bakgrunnen. Hadde baklys eller "hairlight"-lignende lys skilt henne bedre fra bakgrunnen? Ellers syns jeg hun var bøyd litt for mye. Rumpa skulle vært litt lavere og skuldrene litt høyere, syns jeg. Ca 5-10 cm lavere bakpå og kanskje like så ved skuldrene. Da kunne hun kanskje lent seg enda litt mer framover også. Antar cruel kan gi deg bedre tilbakemelding. Ellers er det fint. Ikke mye å klage på. Skyggen under nesen blir litt for tydelig. Uansett kan jeg foreløpig bare drømme om å ta såpass bra bilder. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 poseringen hennes syns jeg selv er knall, jeg liker slike poseringer som ser noe uvanlig ut. Hvis rumpa skulle ha vært lavere, så har hun måtte bende beina noe og å stå slikt er tungt. Rimlight ville ha skilt henne fra bakgrunnen det har du rett i:). Må bli flinkere å bruke rimlight oftere. veska glinser sånn som jeg vil ha det .. Stoffet på væska er sånn greie som reflekterer lys noe sjukt, og det ville jeg få frem. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har latt være å kommentere de fleste bildene dine frem til nå, men jeg vil gjære si en generell ting. Jeg synes du har en litt for aggressiv lyssetting. Altså, jeg skjønner at det er reklamebilder, men jeg synes det blir litt rart når det er svart himmel, relativt mørkt, og hvor modellen er såpass sterkt lyssatt. Det blir rett og slett litt for unaturlig. Jeg ville enten ha brukt et softere lys, mindre lys, eller brukt en mer lysvennlig omgivelse. Det er i alle fall det første jeg tenker når jeg ser bildene. Utenom det er de meget bra Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) det er akkurat det jeg liker.. få stor kontrast mellom modell og omgivelse. Men vi får se, har litt mykere planer for neste gang gjorde en liten edit til bildet. Endret 28. august 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
divtag Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 cool! bedre nå etter crop. lyset er fint og jeg liker poseringa, TOPP! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 her er en som er mer etter normene. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Bedre retouch, bakgrunn etc. for at det skal kunne komme inn i et magasin. Få fram plaggene bedre, for her synker de bare inn i bildet. Få fram varmere hud/farger, og gjør kontrasten mellom himmel, klær/dame litt mer synlig Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Det siste bildet var bedre, men her må det derimot croppes en hel del for å få det til å se stilfullt ut, dvs. treene, steinen tingene i bakgrunn etc. Men himmelen, og den blågrønne skogen gjorde at det så rent og pent ut, når man ser det fra croppet pos iallefall Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Bildet nummer en er ganske enkelt ikke bra posert, ser ikke noe som funker spesielt bra på det + masta osv i bakgrunnen. Nr 2 er så utrolig mye bedre, veldig basic, men også så mye mindre å henge seg opp i. Du tar mye bra bilder ,men burde kanskje bruke enklere poseringer, ala det i det siste der. Ble veldig bra synes jeg. Lyset treffer også ansiktet penere her =) Etterbehandlignen er god ifht hud og hudtoner, kanskje rydde litt i de sorte områdene? Men alt i alt er det siste stilig, veska glinser fint, men kunne trengt mere lys, er jo ganske mørk og i mot en mørk bakgrunn. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 takker for konstruktiv kritikk, poseringene kan bli vell overvelmende kanskje. Hva mener du jeg burde rydde? Er litt uklart for meg i hva og hvordan. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Lyssetting og etterbehandling blir helt merkelig i mine øyne. Er bildet tatt ute i gråvær så blir det helt rart når modellen er lyssatt som her. Det i kombinasjon med etterbehandling gir meg følelsen av at modellen er manipulert inn i et annet bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå