Gå til innhold

BK:Litt høst mote

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler hanskene og skoene fosvinner litt i bakgrunnen. Hadde baklys eller "hairlight"-lignende lys skilt henne bedre fra bakgrunnen?

Ellers syns jeg hun var bøyd litt for mye. Rumpa skulle vært litt lavere og skuldrene litt høyere, syns jeg. Ca 5-10 cm lavere bakpå og kanskje like så ved skuldrene. Da kunne hun kanskje lent seg enda litt mer framover også.

Antar cruel kan gi deg bedre tilbakemelding.

Ellers er det fint. Ikke mye å klage på.

Skyggen under nesen blir litt for tydelig.

Uansett kan jeg foreløpig bare drømme om å ta såpass bra bilder.

Lenke til kommentar

poseringen hennes syns jeg selv er knall, jeg liker slike poseringer som ser noe uvanlig ut. Hvis rumpa skulle ha vært lavere, så har hun måtte bende beina noe og å stå slikt er tungt.

Rimlight ville ha skilt henne fra bakgrunnen det har du rett i:). Må bli flinkere å bruke rimlight oftere.

veska glinser sånn som jeg vil ha det ;).. Stoffet på væska er sånn greie som reflekterer lys noe sjukt, og det ville jeg få frem.

Lenke til kommentar

Jeg har latt være å kommentere de fleste bildene dine frem til nå, men jeg vil gjære si en generell ting. Jeg synes du har en litt for aggressiv lyssetting. Altså, jeg skjønner at det er reklamebilder, men jeg synes det blir litt rart når det er svart himmel, relativt mørkt, og hvor modellen er såpass sterkt lyssatt. Det blir rett og slett litt for unaturlig.

Jeg ville enten ha brukt et softere lys, mindre lys, eller brukt en mer lysvennlig omgivelse.

Det er i alle fall det første jeg tenker når jeg ser bildene. Utenom det er de meget bra :)

Lenke til kommentar

Bildet nummer en er ganske enkelt ikke bra posert, ser ikke noe som funker spesielt bra på det + masta osv i bakgrunnen.

Nr 2 er så utrolig mye bedre, veldig basic, men også så mye mindre å henge seg opp i.

Du tar mye bra bilder ,men burde kanskje bruke enklere poseringer, ala det i det siste der. Ble veldig bra synes jeg. Lyset treffer også ansiktet penere her =)

Etterbehandlignen er god ifht hud og hudtoner, kanskje rydde litt i de sorte områdene?

Men alt i alt er det siste stilig, veska glinser fint, men kunne trengt mere lys, er jo ganske mørk og i mot en mørk bakgrunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...