( ) Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) "Pakkis" eller "pakk-is" ? Addendum: I tilfelle spørrer redigerer sitt innlegg: Spørsmålet var om hva "pakkis" vil bli på samisk... Endret 13. januar 2016 av akroev Lenke til kommentar
Vettskremt Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Har en norskoppgave om flerspråklighet i Norge, og tenkte derfor at det hadde vært kult om vi kunne ha hatt overskriften både på norsk og samisk, så er det noen snille sjeler der ute som vet hva "Flerspråklighet i Norge" er på samisk? Lenke til kommentar
Nils Petter Bryde Skrevet 28. april 2020 Del Skrevet 28. april 2020 Gratulerer med direktør stilling i Sametinget. En spennende og utfordrende stilling. Vennlig hilsen Nils Petter Bryde en venn av det samiske folk Lenke til kommentar
Ida Marita Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ser at dette er et gaaanske gammelt forum. Men jeg vet at mange har navnene sine både på norsk, og samisk, så jeg lurer på om jeg kan finne ut hva mitt navn er? Har ikke kontakt med min samiske slekt, så håper noen her kan hjelpe meg. Ida Marita. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå