Haganeset Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Da har jeg planer om å beholde bilen, og kjøpe ny mc.. Den skal da være eller kan registreres som mellomtung mc! Har sett litt rundt på diverse sykkler, men vet ikke om jeg skal gå for 4-takt eller 2-takt! 2-taktern trenger vel litt mer vedlikehold, mens 4-taktern må ha oljeskift, oljefilter skift, og ventiler må stilles etter noen timer.. Hva mener dere jeg burde velge? Kom gjerne med tips om andre sykkler! Modell fra 2005 og oppover! Og får jeg solgt disse lett? Penger er ikke problemet, det er hvilken sykkel jeg skal velge Har sett litt på disse : Husqvarna 510Smr Ktm 525Exc Ktm 300Exc Endret 27. august 2008 av tols Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kikk på Aprilia SXV 550/450 Få serviceintervaller og mer effekt enn 525-en fra KTM. 2-takt går i realiteten dobbelt så godt på samme cc. dvs 300en du linker til skal gå som en 600 4takt. jeg vet ikke hvem jeg hadde valgt, men 2-takt er utrolig moro. men det er såklart 4takt også. kikk som sagt på apriliaen. og også husaberg 650 Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Har sett litt på Aprilia SXV nå, og den er ikke så værst! Er en her i byn som nettopp har kjøpt sånn.. Digg lyd i den da.. Vet ikke helt hva jeg vil velge, men 2-Takt er gøy, men som du sa er 4- takt også det om du får litt kubikk! Er også noe med at 2- Takt drikker litt mer bensin enn 4- Takt også.. hvis jeg liksom skal pendle 4 timer en vei, så er 4- takt bedre alternativ! Men kom med forslag folkens!! Endret 28. august 2008 av tols Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hehe, 2-takt går i TERORIEN dobbelt so bra som 4-takt fordi den tenne dobbelt so ofte, blir dumt å sammenlikne en 600 4-takt mot en 300 2-takt Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Stemmer det! Men tror jeg går får 4-takt denne gangen, men er så veeeldig usikker på hva jeg vil ha! Alle 3 nevnte 4- taktere er kjempe sykkler, men noen som har erfaring eller noe med disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå