Ildflue Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heisann, fikk en ny iPhone 3g i posten fra Netcom for 5 dager siden. Nå i dag la jeg merke til at den hadde sluttet å vibrere. Har prøvd alt av resets, men den virker fortsatt ikke. Etter en liten runde med googling så fikk jeg vite at dette var et ganske utbredt problem. Det hjelper ikke meg stort, når jeg betaler 5k for en telefon så forventer jeg at alt fungerer. Hvilke rettigheter har jeg ovenfor NetCom? Kan jeg ringe de og be de sende meg en ny telefon? Eller må jeg belage meg på å vente på reprasjon evt. bruke angreretten? Takker for svar Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Vel, blandt mange jeg kjenner, så er iPhone veldig kjent for å bli ødelagt bare du ser hardt nok på den. Tåleligheten på driten er ikke noe å skryte av for å si det sånn. Jeg synes du burde satse på en annen telefon enn iPhone... Men du burde bare ringe NetCom og si at telefonen ikke er i orden. Enkelt og greit! Endret 28. august 2008 av LatX Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Måtte sende selv min iPhone på reparasjon. Den "home" knappen under skjermen var defekt. Det skjer ingenting når man trykker på den. Telefonen har vært nesten 3 uker på reparasjon hos moobi. Er helt misfornøyd med dem. Ringer inn for å høre hva statusen er på telefonen. De har ikke noe informasjon. Fikk mld om at de har sendt tlf tilbake til meg i går. Ringer igjen for å høre hva de har gjort, reparert eller sendt ny telefon. Eneste svaret jeg får tilbake er at det ikke står noe informasjon i saken. Så nå venter jeg på telefonen skal komme så jeg får se hva de har gjort. Må si meg misfornøyd med hele moobi greia. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Jaja en liten bump/update fra min side. På en eller annen mystisk måte så kom vibreringen tilbake et par dager etter posten min, men i går så forsvant den igjen. Aner ikke hva det er eller hvordan jeg kan fikse det, men det er tydelig at mange andre har det samme problemet. Det kan forsåvidt bety en produksjonsfeil eller en software-feil. Noen som vet noe mer om dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå