Glenni Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heisann. Jeg bare lurte på om jeg vil trenge antenne til denne her? ; http://www.intersound.no/mp3sender.htm I min Golf 2 90-mod er det ikke noen antenne, og det er heller ikke som jeg vet om, AUX-inngang i min blaupunkt spiller. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
ewZ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heisann. Jeg bare lurte på om jeg vil trenge antenne til denne her? ; http://www.intersound.no/mp3sender.htm I min Golf 2 90-mod er det ikke noen antenne, og det er heller ikke som jeg vet om, AUX-inngang i min blaupunkt spiller. På forhånd, takk. Regner med du vil trenge antenne, da den sender radiosignal. Lenke til kommentar
Glenni Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Heisann. Jeg bare lurte på om jeg vil trenge antenne til denne her? ; http://www.intersound.no/mp3sender.htm I min Golf 2 90-mod er det ikke noen antenne, og det er heller ikke som jeg vet om, AUX-inngang i min blaupunkt spiller. På forhånd, takk. Regner med du vil trenge antenne, da den sender radiosignal. Ja, ok. Tenkte siden den var koblet til noe som faktisk er i bilen, så slapp jeg det. Men, er AUX-inngang vanlig på blaupunkt spillere ? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Trenger IKKE antenne til den, senderantennen er innebygd i FM-modulatoren, og mottakerantennen er jo den du bruker til bilradioen allerede. Håper Intersound har lagt ut feil bilde av den kabelpluggen som skal inn i Mp3-spilleren, det er nemlig en monoplugg! AUX-inngang er veldig vanlig på Blaupunkt ja, ihvertfall alle med CD-skifterstyring (DMS) kan gjøres om til dette med en enkel kabelovergang til ca. 150,-: Sånn ca. 100 ganger bedre lydkvalitet enn med en FM-sender... Lenke til kommentar
Glenni Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Trenger IKKE antenne til den, senderantennen er innebygd i FM-modulatoren, og mottakerantennen er jo den du bruker til bilradioen allerede. Håper Intersound har lagt ut feil bilde av den kabelpluggen som skal inn i Mp3-spilleren, det er nemlig en monoplugg! AUX-inngang er veldig vanlig på Blaupunkt ja, ihvertfall alle med CD-skifterstyring (DMS) kan gjøres om til dette med en enkel kabelovergang til ca. 150,-: Sånn ca. 100 ganger bedre lydkvalitet enn med en FM-sender... Tusen hjertelig for svar. Nå er det sikkert jeg som er dum, men hvordan vet jeg om det er CD-skifterstyring på den? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sjekk modellbetegnelsen på spilleren, og søk på nettet eller ta kontakt med en forhandler Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det står ofte DMS på frontpanelet... ellers kan du se bakpå spilleren: Bildet er et eksempel på hvordan det kan se ut.... Om du har 7 pinner i den kontakter nede til venstre, har du CD-skifterstyring og kan plugge inn den blå kontakten jeg viste på bildet over. (forøvrig har du (som regel) også linjeutganger i kontakten nede til høyre, som du også henter ut med en overgang, om du trenger det.) Lenke til kommentar
Glenni Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg klarer ikke finne det ut selv, men kunne en av brukerene her være så vennlig å finne ut om det er AUX-inngang på Blaupunkt Acapulco CD51? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Ja, det har du. Du har faktisk mulighet for to AUX-innganger. Den kabelen jeg viste over med den blå kontakten vil ihvertfall bli AUX 1... Bruksanvisning Monteringsanvisning Endret 28. august 2008 av transmedia.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå