Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er da noen som gidder Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen som gidder hva? Å sitte her under kampene? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nei, å utligne for Bremen Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Juve og United i finalen regner jeg med..Og United vinner seff, C.RONALDO scorer hattrick haha,. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen som vet?? Når trekningen for hvem som møtes i kvartfinalene er?? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vær så snill,gud å den hellige ånd,gi oss Real Madrid i neste runde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da kunne RM bare trukket seg, med "æren" i behold. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da kunne RM bare trukket seg, med "æren" i behold. Situasjonen i Madrid er en Helt annen seint i februar, de hadde 10 (11) ute mot Barca, så ville ikke slengt med kjeften så altfor mye, United har ikke akkurat imponert nevneverdig iforhold til forhåpningene (basert på ifjor). Tho tror jeg RM burde være en motstander United klarer greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå ble de ikke akkurat knust av Barca heller. United ble gruppevinner, og visst ikke det tilsvarer forventningene så vet ikke jeg. Hadde vært morsomt med et gjensyn med Ruud. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Plassering er ikke alt vet du TomHel. Spillemessig har vi etter min mening vært veldig skuffende. Noen unntak, som Celtic, Stoke og WBA hjemme, men sesongen overall har ikke vært god nok. Vet ikke helt hva jeg syns om Real Madrid som motstander i 8. delsfinalen. De har et veldig godt lag, men vi bør klare å slå dem hvis vi får orden på spillet vårt. Vil heller ha Real enn Inter for å si det sånn. Hvis vi skulle møte dem håper jeg at Heinze spiller, ellers blir jo litt av vitsen med å møte dem borte. Endret 15. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Nå ble de ikke akkurat knust av Barca heller. United ble gruppevinner, og visst ikke det tilsvarer forventningene så vet ikke jeg. Hadde vært morsomt med et gjensyn med Ruud. Nei, men Barca fortjente definitift seieren. Dessverre er det mange som har like store forhåpninger som f.eks Gamy (På dette forumet), da holder det ikke bare å vinne, da skal du vinne med stil. For min egen del holder det med bare stil Edit: Nå er også Ruud rimelig uaktuell til en evt slik kamp Endret 15. desember 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Chelsea mot Juventus!!!!!!!!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Manu og Inter, det måå bli en UNDERHOLDENDE kamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fantastiske kamper! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror egentlig ikke at det kunne blitt bedre. Hvordan skal man velge ut to kamper fra disse? Blir jo helt umulig! United-kampen er en av dem jeg skal se, men den andre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ubrukelig om alle kampene skal fordeles på 2 dager. Da får jeg med meg bare 1 for hver dag, og når det er så få kamper i CL så burde det jo være en kamp om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Pool-Real! Endret 19. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå