Gå til innhold

Champions League 2008/09


kilik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Da kunne RM bare trukket seg, med "æren" i behold.

Situasjonen i Madrid er en Helt annen seint i februar, de hadde 10 (11) ute mot Barca, så ville ikke slengt med kjeften så altfor mye, United har ikke akkurat imponert nevneverdig iforhold til forhåpningene (basert på ifjor).

 

Tho tror jeg RM burde være en motstander United klarer greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nå ble de ikke akkurat knust av Barca heller. United ble gruppevinner, og visst ikke det tilsvarer forventningene så vet ikke jeg. Hadde vært morsomt med et gjensyn med Ruud.

Lenke til kommentar

Plassering er ikke alt vet du TomHel. Spillemessig har vi etter min mening vært veldig skuffende. Noen unntak, som Celtic, Stoke og WBA hjemme, men sesongen overall har ikke vært god nok.

 

Vet ikke helt hva jeg syns om Real Madrid som motstander i 8. delsfinalen. De har et veldig godt lag, men vi bør klare å slå dem hvis vi får orden på spillet vårt. Vil heller ha Real enn Inter for å si det sånn. Hvis vi skulle møte dem håper jeg at Heinze spiller, ellers blir jo litt av vitsen med å møte dem borte.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Nå ble de ikke akkurat knust av Barca heller. United ble gruppevinner, og visst ikke det tilsvarer forventningene så vet ikke jeg. Hadde vært morsomt med et gjensyn med Ruud.

Nei, men Barca fortjente definitift seieren. Dessverre er det mange som har like store forhåpninger som f.eks Gamy (På dette forumet), da holder det ikke bare å vinne, da skal du vinne med stil. For min egen del holder det med bare stil ;)

 

Edit: Nå er også Ruud rimelig uaktuell til en evt slik kamp ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...